1400/05/04-14:33
سیدمحمد آقامیری، منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران:

چهار شاخص اصلی شهردار آینده تهران

چهار شاخص اصلی شهردار آینده تهران

منتخبان چهار شاخص انقلابی بودن، روحیه جهادی، ولایی و پاکدستی را قبل از هر چیزی در مورد افراد پیشنهادشده مد نظر قرار می‌دهند که باید این شاخص‌ها را حتماً دارا باشند تا وارد مرحله اصلی بر اساس معیارهای مصوب شوند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از اعتماد، سید محمد آقامیری، منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران، گفت: مدیریت نرم‌افزاری و هوشمندسازی از توانایی‌ها و علوم روز دنیا محسوب می‌شود و در مدیریت شهری از معیارهای خیلی مهم است و قطعاً شهردار آینده باید این شاخص را در رزومه خود داشته باشد.

سید محمد آقامیری، منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران، در این باره توضیح داد: اعضا برای تعیین شهردار آینده تهران ۲ مرحله فیلتر اساسی در رابطه با مصداق‌ها دارند. یک مرحله عبارت است از شرایط عمومی، که این لازم‌الاجراست. مثلاً فرد باید پیشنهادی داشته باشد مانند پاکدست بودن؛ یعنی اگر فرد شائبه مالی داشته باشد اصلاً به مراحل بعد ورود نمی‌کند. شهردار آینده باید روحیه جهادی و انقلابی داشته باشد که همه این ویژگی‌ها قبل از ورود به شاخص‌ها مد نظر اعضا قرار می‌گیرد.

آقامیری ادامه داد: منتخبان چهار شاخص انقلابی بودن، روحیه جهادی، ولایی و پاکدستی را قبل از هر چیزی در مورد افراد پیشنهادشده مد نظر قرار می‌دهند که باید این شاخص‌ها را حتماً دارا باشند تا وارد مرحله اصلی بر اساس معیارهای مصوب شوند.

 

او با اشاره به اهمیت توانایی اقتصادی مصداق‌ها در بررسی کارنامه آنها خاطرنشان کرد: شهردار آینده بر اساس شاخص‌های مصوب اعضا باید در رزومه خود فعالیت اقتصادی قوی داشته باشد. البته این به معنای مدیر اقتصادی بودن نیست بلکه به معنای توانایی مدیریت اقتصادی در سطح کلان است؛ یعنی در رزومه فرد توانایی انجام فعالیت‌های اقتصادی مشاهده شود. همچنین بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب جوان‌گرایی خیلی مورد توجه اعضا در انتخاب شهردار است.

منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران در ادامه با اشاره به اهمیت مدیریت نرم‌افزاری در اداره کلانشهرها توضیح داد: مدیریت نرم‌افزاری و هوشمندسازی از توانایی‌ها و علوم روز دنیا به شمار می‌رود و در مدیریت شهری از معیارهای خیلی مهم است. در واقع این موضوع به حدی جدی است که برخی از اعضا در تلاش‌اند یک کمیسیون را به این بخش اختصاص دهند تا مباحث هوشمندسازی و نرم‌افزاری در مدیریت شهری جدی‌تر گرفته شود. شهردار باید توانایی بهره بردن از مباحث روز دنیا در مدیریت شهری را داشته باشد.


سید محمد آقامیری در پایان گفت: اگر فرد پیشنهادی از بدنه شهرداری باشد یا تجربه مدیریت شهری داشته باشد، در واقع یک امتیاز محسوب می‌شود و اگر این شاخصه را در کنار توان مدیریتی فرد قرار دهیم، خیلی زود بر امور تسلط پیدا می‌کند و قطعاً کارها سریع‌تر و مهندسی‌شده‌تر پیش می‌رود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط