1400/10/16-21:37

آماده سازی گرمخانه منطقه ۴ برای پذیرش آسیب دیدگان اجتماعی در زمستان ۱۴۰۰ / استقرار اتوبوس گرم در محدوده جنگل لویزان

آماده سازی گرمخانه منطقه ۴ برای پذیرش آسیب دیدگان اجتماعی در زمستان  ۱۴۰۰ / استقرار اتوبوس گرم در محدوده جنگل لویزان

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۴ از اجرای "طرح جهادی زمستان گرم" خبر داد و گفت: با برودت هوا و آماده سازی گرمخانه منطقه ۴، افراد آسیب دیده و بی خانمان شناسایی و به مددسرا منتقل می شوند‌.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ "اسماعیل قضات لو" در تشریح طرح جهادی زمستان گرم گفت: در این طرح که با شروع فصل سرما اجرایی شده است کارشناسان مرکز رفاه، خدمات و مشارکتهای اجتماعی منطقه با یک دستگاه ون سیار اقدام به گشت زنی در مناطق بی دفاع شهری می کنند تا نسبت به شناسایی افراد بی خانمان اقدام کنند.

او در ادامه افزود: این افراد پس از شناسایی توسط کارشناس مرکز، مصاحبه و مشاوره به مددسرای منطقه ۴ منتقل می شوند.

قضات لو با اشاره به افزایش ظرفیت پذیرش ساختمان مددسرا در زمستان گفت: به دلیل برودت هوا در فصل زمستان تعداد تختهای مددسرا از ۵۰ تخت به حدود ۸۰ تخت افزایش یافته تا تعداد بیشتری را پذیرش کنند.

معاون شهردار منطقه ۴ در تشریح خدمات مددسرا گفت: پس از پذیرش افراد در مددسرا خدماتی مثل مشاوره پزشکی، حمام گرم، لباس، پذیرایی شام و اسکان شبانه به مددجویان ارائه می شود.

اودر پایان گفت: با توجه به محدودیت ظرفیت پذیرش مددسرای منطقه یک دستگاه اتوبوس گرم باعنوان "اتوبوس خواب" در خیابان استقلال مقابل درب ورودی بوستان جنگلی لویزان دارای امکاناتی شامل پتو و پذیرایی با غذای گرم و چای برای پذیرش آسیب دیدگان مستقر است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط