1400/10/20-15:25

آغاز عملیات جایگزینی گاردریل های بزرگراه شهید هاشمی با حفاظ های بتنی

آغاز عملیات جایگزینی گاردریل های بزرگراه شهید هاشمی با حفاظ های بتنی

طرح ترافیکی جایگزینی گاردریل با حفاظ های بتنی (نیوجرسی) در دومین بزرگراه مواصلاتی محدوده منطقه ۱۹ آغاز شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت شهردار منطقه با اشاره به اهمیت مواصلاتی بزرگراه شهید هاشمی و ایمن سازی این محور پرتردد گفت: اجرای این طرح ضمن کمک به کاهش تصادفات ترافیکی در بزرگراه شهید هاشمی، تأثیر زیادی نیز در کاهش سرقت ها و هزینه های نگهداشت تجهیزات ترافیکی دارد.

به گفته او حفاظ های بتونی قابلیت چشمگیری در کنترل خودروهایی دارند که هنگام تردد از مسیر منحرف می شوند و هزینه نگهداشت آن ها نیز در مقایسه با گاردریل پایین تر است.

هدایت بیان کرد: این طرح پیش از این نیز در رفیوژ میانی و حاشیه بزرگراه آزادگان از بزرگراه آیت الله سعیدی تا شهید رجایی انجام شده و پس از اتمام در ۴ کیلومتر از رفیوژ میانی بزرگراه شهید هاشمی، در سایر بزرگراه های مواصلاتی داخل محدوده نیز اجرا خواهد شد.

این مسئول در بخش دیگری با تشریح اقدامات ترافیکی هفته جاری در راستای طرح تحول در نگهداشت شهر پرداخت و افزود: این فعالیت در قالب نصب، ترمیم و چرخش صحیح علائم ترافیکی و رفع نواقص روشنایی ایستگاه اتوبوس در نقاطی همچون چهارراه خلازیر، خیابان های نژاداکبر و چهلم دولتخواه، شقایق غرب، تقاطع خیابان میثاق با بزرگراه شهید تندگویان، تقاطع خیابان میعاد با بلوار شقایق، میدان شهریار، خیابان ده ده و فرعی های منتهی به آن و... صورت گرفته است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط