1400/10/21-17:29
شهردار منطقه ۱۸:

مسئولیت همه ما در شهرداری، امانت مردم است و باید به نحو مطلوب انجام شود

مسئولیت همه ما در شهرداری، امانت مردم است و باید به نحو مطلوب انجام شود

یعقوب هوشیار شهردار منطقه ۱۸ طی احکامی جداگانه سرپرست معاونت اجتماعی فرهنگی، شهرداران نواحی ۲، ۴ و رئیس املاک و مستغلات منطقه را منصوب کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، یعقوب هوشیار در این مراسم ضمن تشکر از زحمات و تلاش های مدیران سابق گفت: ما خانواده بزرگ شهرداری هستیم و باید با کمک یکدیگر در مسیر حرکت و با هدفی مشخص دست به دست همدیگر بدهیم تا مشکلات و معضلات اصلی را حل کنیم و امانت مردم را به صورت مطلوب به انجام برسانیم.

شهردار منطقه با اعلام اینکه در فضای ایجاد شده برای مدیران جدید بحث کارکرد ها وجود دارد افزود؛ با عهده دار شدن مسئولیت باید بدانیم این مسئولیت امانتی است در دست ما که باید با تجربه و مشاوره امین به نتیجه مطلوب برسیم و با تلاش، عملکرد تاثیرگذار و نظارت مستمر همیشگی رضایتمندی را برای مردم برقرار کنیم.

وی اظهار داشت: با نگاه برنامه ریزی شده، نگاه بلند مدیران که بر پایه علم و آگاهی و روحیه جهادی و انقلابی می باشد می توانیم به اهداف سازمانی مطلوب دست پیدا کنیم و با کار ارزشمند خلع ها را جبران کنیم.

شهردار منطقه ۱۸ در ادامه همه اتفاقات مطلوب برای منطقه را با پیروی از دو هدف اصلی مبتنی بر برنامه ریزی و رفتار هدفمند و رضایت مردم دانست و گفت: برنامه ریزی مطلوب با پشتکار، آگاهی، علم و رضایت مندی مردم با سعه صدر مدیران و عملکرد با کیفیت صورت می پذیرد.

شایان ذکر است طی این مراسم از زحمات امیر محمدی، حسین هوشمند، علی جعفری صامت قدرانی و رحیم محمد نژاد به عنوان سرپرست معاونت اجتماعی فرهنگی، محمد جواد طاهری به عنوان شهردار ناحیه دو، انوشیروان امامی به عنوان شهردار ناحیه چهار و موسی علیپور زنوزی به عنوان رییس املاک و مستغلات منطقه منصوب شدند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط