1400/10/22-15:57

دیدار صمیمی عضو شورای اسلامی شهر تهران با شهروندان منطقه ۱۸

دیدار صمیمی عضو شورای اسلامی شهر تهران با شهروندان منطقه ۱۸

حجت‌الاسلام سید محمد آقامیری، رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران به همراه یعقوب هوشیار شهردار منطقه ۱۸ با حضور در مسجد صاحب الزمان(عج) با شهروندان منطقه دیدار کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸؛ حجت‌الاسلام سید محمد آقامیری، عضو شورای اسلامی و رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران روز دوشنبه ۲۰ دی ماه سال جاری طی بازدیداز منطقه و با حضور در مسجد صاحب الزمان(عج) محله ۱۷ شهریور به گفتگو با شهروندان نشست و به بررسی مشکلات پرداخت.

آقامیری در ابتدای جلسه از حمل‌ونقل عمومی پایتخت صحبت و خبر تحویل ۲۰۰۰ اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهری را داد.

وی در ادامه گفت: در تهران ۷۵ مورد میدان تره بار کم است و باید در محله ها میدان تره بار افتتاح شود. در خصوص جمع اوری متجاهران و طبق دستور شهردار تهران باید تمام معتادین جمع اوری شوند و دست فروشان نیز باید ساماندهی شوند تا شهر رنگ تازه ای به خود بگیرد.

وی در ادامه اشاره ای به پروژه های در حال احداث باغ راه حضرت فاطمه زهرا(س) و بازنگری طراحی و همچنین رفع معارضین بزرگراه شهید بروجردی و طرح تفصیلی در معاونت شهر سازی ونیز تحویل دادن مراکز ورزشی به مناطق داشتند و در آخر از مردم تقاضای همکاری و رعایت نظافت شهری نمودند.

یعقوب هوشیار شهردار منطقه ۱۸، از طراحی دو رینگ ترافیکی در پروژه های شهید بروجردی و بهار خبر داد گفت: مسئله توسعه و راه اندازی اگو شهری جدی است، در جهت مسیر رضایت مردم و رفاه حال شهروندان  هرچه زودتر خط ۱۱ مترو و پروژه های در حال احداث را به بهترین نحو ارائه خواهیم داد.

شهردار منطقه ۱۸ در ادامه ضمن بازنگری در طرح تفصیلی که خواسته منطقه است، از مردم خواست تا مسجد محوری را سرلوحه خویش قرار دهند.

شایان ذکر است در دیدار حجت‌الاسلام سیدمحمد آقامیری و شهردار منطقه با مردم محله ۱۷ شهریور در مسجد صاحب الزمان(عج) در تمام مدت نشست مردمی، شهردار منطقه پاسخگوی سوالات شهروندان بود و در خاتمه به درخواست ها و مشکلات مطروحه از سوی آنان رسیدگی کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط