1400/10/22-15:59

منطقه ۱۳ قطب گردشگری شرق پایتخت می شود

منطقه ۱۳ قطب گردشگری شرق پایتخت می شود

شهردار منطقه ۱۳ ازتقویت فرصت های سرمایه گذاری منطقه در راستای اجرای پروژه قطب گردشگری شرق تهران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، دکتر علی احمدی ، شهردار منطقه با اشاره به تداوم سیاست های منطقه برای تبدیل بوستان جنگلی سرخه حصار به قطب گردشگری شرق تهران گفت: پارک سرخه حصار با  وسعتی باغ بر ۶۱۲ هکتار دارای ظرفیت های فروانی است که در قالب این طرح  امکانات مختلف برای استفاده شهروندان ایجاد می شود.

او با اشاره به اقدامات انجام شده برای ایجاد قطب گردشگری شرق تهران افزود: در حال حاضر، مطالعات امکان سنجی، ارائه مدل مالی و در نهایت تهیه بسته های مشارکتی در دستورکار قرار دارد.

شهردار منطقه ۱۳ همچنین اظهار داشت: چندین پروژه شامل، توافق برای آزاد سازی اراضی ساصد و دوشان تپه، پروژه های قطب گردشگری شرق تهران، تعیین تکلیف پایانه شرق جدید و راه اندازی کارخانه آسفالت، پروژه mrf، تعریض خیابان پیروزی و ساماندهی مجموعه بازارچه شهرستانی در دست پیگیری است.

او پروژه مسجد علی اکبر(ع)، سوله بحران، پردیس مهر، احداث پارکینگ های درب اول و سوم بوستان سرخه حصار، مرمت معبر سنگی بوستان نرگس سرخه حصار، ایجاد مسیر دوچرخه سواری ازدیگر پروژه های منطقه برشمرد که پیشرفت مناسبی داشته و در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

علی احمدی خاطر نشان کرد: جابجایی تیرهای برق معارض منطقه نیز در دو مرحله در سال جاری و آینده در دستورکار قرار دارد.

شهردار منطقه اضافه کرد: اهتمام جدی در برخورد با تخلفات و ساخت و ساز های غیرمجاز وجود دارد و آرا مربوط به آن اجرا شده و عوامل نظارتی در نواحی چهارگانه و حریم به طور مداوم در سطح محدوده گشت زنی دارند و با تخلفات صورت گرفته و سود جویی افراد مختلف مقابله می کنند.

او گفت: قرارگاه جهادی با محوریت طرح انضباط شهری و رفع سدمعبر تشکیل شده است که همکاری و هماهنگی لازم با نهادها و سازمان های مربوطه ازجمله فاتب، دادستانی و پلیس راهور برای پیشبرد امور و خدمت رسانی هر چه بهتر به شهروندان انجام می شود.

علی احمدی افزود: خوشبختانه، منطقه ۱۳ در زمینه پیشرفت پروژه ها و همچنین سامانه های ۱۳۷ و ۱۸۸۸، جایگاه و رتبه مناسبی دارد که امیدوارم  با تداوم این روند، عملکرد منطقه بهبود یابد.
 
او با اشاره به وضعیت درآمدی منطقه یادآور شد: درآمد شهرداری منطقه۱۳ نسبت به چند ماه گذشته با رشد همراه بوده که منجر به تحقق ۱۰۲درصدی بودجه درآمدی منطقه شده و تلاش می کنیم که این روند تا پایان سال جاری ادامه داشته باشد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط