1400/10/25-15:45

ارتباط دو سویه شهرداری منطقه ۱۵ و نخبگان برای رفع مشکلات

ارتباط دو سویه شهرداری منطقه ۱۵ و نخبگان برای رفع مشکلات

سید مهدی صباغ شهردار منطقه ۱۵ در نشست با نخبگان علمی محلات منطقه ۱۵؛ ضمن آشنایی با ایده ها و نکته نظرات نخبگان منطقه اظهار امیدواری کرد: با ارتباط دو سویه بتوانیم همکاری خوبی با یکدیگر داشته و مشکلات محلات را رفع کنیم.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، در این نشست؛ شهردار منطقه پس از استماع نکته نظرات نخبگان، ضمن استقبال از آنها خاطر نشان کرد: هدف این است که ضمن آشنایی با ایده های خلاقانه دوستان، زمینه های همکاری را شناسایی کرده و بتوانیم با ارتباط مفید و دوسویه، گره ای از مشکلات محلات باز کنیم.

او یادآور شد: با توجه به اینکه نخبگان ساکن محلات هستند، مشکلات را به عینه مشاهده کرده اند، بنابراین می توانند بهتر از هر فرد دیگری راهکار ارائه دهند. بنابراین با همفکری و کمک این افراد می توانیم به بهترین نتیجه برسیم.

صباغ در ادامه پیشنهاد داد گروههایی از سوی حوزه اجتماعی منطقه با حضور نخبگان محلات تشکیل و مهمترین اخبار منطقه به این گروهها اطلاع رسانی شود تا عزیزان ضمن آشنایی با اقدامات انجام شده، چنانچه ایده ای برای انجام بهتر این امور دارند، به مدیران گروه منتقل کنند تا از استعداد و نظارت آنان، بهره بگیریم و مقدمه ای نیز برای تشکیل کانون نخبگان منطقه باشد.

شایان ذکر است، در این دیدار نخبگان علمی منطقه به ارائه دیدگاههای خود در خصوص مدل سازی کنترل زمان چراغهای راهنمایی بر اساس ترافیک موجود، سیستم نمایشگر وضعیت شلوغی مترو، طرح های تحقیقاتی کاهش آسیبهای اجتماعی، راهبری شغلی برای افراد بعد از ترک اعتیاد، راهکارهایی در زمینه ارائه مشاوره به افراد با استفاده از ظرفیت سراها، تشکیل کانون نخبگان و بهره گیری از پتانسیل موجود، ارائه آموزش در سراها براساس نیاز محله و علایق موجود و... پرداخته و در خصوص این مسائل با شهردار منطقه تبادل نظر کردند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط