1400/10/27-11:17
در بازدید از تحولات عمرانی منطقه ۴ شهرداری تهران مطرح شد؛

تاکید معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران بر لزوم غیرهمسطح سازی تقاطع های بزرگراه شهید باقری

تاکید معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران بر لزوم غیرهمسطح سازی تقاطع های بزرگراه شهید باقری

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از روند تکمیل و آماده سازی تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید باقری با خیابان فرجام بازدید میدانی به عمل آورد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، "عباس شعبانی" معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در ادامه ارزیابی های میدانی از تحولات عمرانی پایتخت به محدوده منطقه ۴ رفت تا به اتفاق "محمدرضا پوریافر" شهردار این منطقه و جمعی از مدیران ارشد معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، آخرین وضعیت اجرایی تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید باقری با خیابان فرجام را مورد پایش و بررسی قرار دهد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، در ادامه این بازدید میدانی به محل تلاقی بزرگراه های شهید بابایی و شهید باقری رفت تا آخرین وضعیت تکمیل گردش های ترافیکی در این تقاطع پرفت و آمد شرق پایتخت را بررسی کند. وی در جریان بازدید از این پروژه با بیان آنکه تکمیل لوپ جنوب به غرب تقاطع با وجود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی، همچنان نیازمند رفع معارض و آزادسازی پهنه اجرایی است، گشایش این مسیر دسترسی را زمینه ساز تقویت نقش بزرگراه شهید باقری به عنوان یک معبر شمالی- جنوبی خواند و یادآور شد: تکمیل مسیر جنوب به غرب تقاطع باقری- بابایی، دسترسی ساکنان حاشیه این بزرگراه ها به سمت بزرگراه های صدر و شهید مدرس را تسهیل می کند.

وی همچنین با تاکید بر لزوم احداث معبر ۳۵ متری طراحی شده در شرق بزرگراه شهید بابایی، احداث این محور را با توجه به مشکلات موجود در دسترسی ساکنان شهرک شهید بهشتی و سایر شهرک های موجود در این محدوده ضروری دانست و یادآور شد: احداث لوپ و زیرگذر بزرگراه شهید باقری به شهرک امید نیز باید با جدیت از سوی معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۴ پیگیری شود تا گردش های اضافی شهروندان ساکن در این محدوده به حداقل برسد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه تلاش برای احداث زیرساخت های عمرانی موردنیاز در  بزرگراه شهید باقری با تکمیل تقاطع این بزرگراه با خیابان فرجام به اتمام نخواهد رسید، خاطرنشان ساخت مجموعه دوربرگردان های همسطح بزرگراه شهید باقری باید طبق یک برنامه زمان بندی مشخص و از طریق احداث تقاطع های غیرهمسطح حذف شوند تا نقش بزرگراهی این شریان مهم شمالی- جنوبی در پهنه شرق پایتخت، احیا شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط