1400/11/03-10:53

بهره برداری از سرای محله کیانشهر شمالی تا پایان سال

بهره برداری از سرای محله کیانشهر شمالی تا پایان سال

شهردار منطقه ۱۵ در نهمین برنامه میز خدمت خود به محله کیانشهر شمالی رفت و از بازسازی ۹۸ درصدی سرای محله کیانشهر شمالی و بهره برداری آن تا پایان سال خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سید مهدی صباغ در حاشیه بازدید از امکانات محله کیانشهر شمالی و سرای این محله با اشاره به اقداماتی که طی دو سال گذشته در ارتباط با بازسازی این سرا انجام شده، گفت: با پیگیری‌های معاونین فنی و عمران، اجتماعی و فرهنگی و مالی و اقتصاد شهری؛ این سرا آماده‌ شده و به زودی برای رونق فعالیت های فرهنگی و اجتماعی محله به شهروندان تحویل می شود.

او ادامه داد: عملیات بازسازی و بهسازی ساختمان سرای محله کیانشهر شمالی در راستای استفاده مجدد از این بنا در سه طبقه در مراحل پایانی قرار دارد و با نصب تاسیسات موتورخانه و دیوارکوب سالن آمفی تئاتر به اتمام می رسد.

او با اشاره به اینکه محله از سرانه فضای سبز خوبی برخوردار است، افزود: سعی بر این است که با تبدیل فضای سبز جنگل کاری به فضای سبز شهری به تعداد بوستان های منطقه اضافه شود.

این گزارش حاکیست، در این برنامه شهردار و معاونین منطقه به همراه شورایاری محله از شهرک شاهد، سالن ورزشی شهید اسکندرلو و بوستان سردار جنگل بازدید کردند و با حضور بر مزار شهدای گمنام میدان امام رضا(ع)، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط