1400/11/03-11:19
محمد فرجود تکریم شد؛

واحدی‌فر، سرپرست جدید سازمان فاوای شهرداری تهران

واحدی‌فر، سرپرست جدید سازمان فاوای شهرداری تهران

آئین تکریم مدیرعامل پیشین و معارفه‌ی سرپرست جدید سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران با حضور معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران و مدیران ارشد سازمان برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، عصر روز گذشته، دوم بهمن‌ماه، محمد فرجود، به پایان ماموریت چهار ساله خود در سازمان فاوای شهرداری تهران رسید و رضا واحدی‌فر، که پیش از این مسئولیت معاونت شبکه و امنیت را بر عهده داشت، به عنوان سرپرست این سازمان معرفی شد.

در این جلسه لطف‌الله فروزنده، معاون شهردار تهران با تبریک ولادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: بشریت به سمت معنویت در حال حرکت است و در حال حاضر تنها بحث نیازهای مادی مطرح نیست بلکه نیازهای معنوی مورد توجه بشر قرار گرفته است و در این مسیر ما نیز باید موازین توحیدمحوری و الگوسازی را از روش اهل بیت(ع) دنبال کنیم.

معاون شهردار تهران با اشاره به هم‌زمانی میلاد بنیانگذار انقلاب اسلامی با روز ولادت حضرت فاطمه(س)، اظهار کرد: به همه توصیه می‌کنم نامه امام خمینی (ره) به گورباچف را مطالعه کنند تا با نگاه عرفانی و فلسفی ایشان آشنا شوند.

فروزنده با اشاره به جایگاه ویژه سازمان فاوای شهرداری تهران در مسیر حرکت به سمت هوشمندسازی، گفت: شهرداری تهران در حوزه هوشمندسازی نسبت به سایر سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی پیشگام است و این عملکرد قابل تقدیر است.

وی با قدردانی از عملکرد مدیرعامل پیشین سازمان فاوای شهرداری تهران، گفت: امیدواریم در دوره‌ی جدید مدیریت نیز شاهد ارتقاء سطح ساختاری سازمان فاوا باشیم و این سازمان همچنان منشاء حرکت‌های نو در مسیر دستیابی به اهداف تهران هوشمند باشد.

محمد فرجود نیز با تبریک میلاد فاطمه زهرا (س) و گرامی‌داشت روز مادر، حضور در مدیریت سازمان فاوای شهرداری تهران را تجربه‌ای افتخارآمیز توصیف کرد و افزود: در طی این مدت موفق شدیم جایگاه سازمان فاوا را در شهرداری تهران، زیست‌بوم فناوری کشور و نیز در بین مردم ارتقاء دهیم و در بسیاری موارد سازمان فاوا توانست در شهرداری تهران، صف‌شکن باشد و مباحث مهمی همچون بحث شفافیت و دسترسی عموم به اطلاعات و داده‌ها را به انجام رساند.

فرجود انتخاب سامانه «تهران من» به عنوان بهترین درگاه خدمت‌رسانی عمومی در کشور طی سال گذشته را گواهی بر آن دانست که مسیر درستی در سازمان فاوای شهرداری تهران پیموده شده است و خاطر نشان کرد: دستاوردهای سازمان فاوا حاصل کار تیمی و تلاش به همراه نوآوری و خلاقیت بوده است و در این راه با ارائه راهکارهای خارج از روال، توانستیم به کاهش هزینه‌ها و افزایش درآمدهای شهرداری تهران کمک کنیم.

وی با بیان این‌که در گذشته سازمان فاوا بیشتر مجموعه‌ای ابزاری بوده است اما اکنون در ایجاد درآمد و کاهش هزینه نقش دارد، تصریح کرد: سال گذشته با کمک بخش خصوصی و ارائه بارکد توانستیم کمک موثری را به وصول عوارض شهرداری انجام دهیم که گواهی براین است که «تهران من» و تهران هوشمند می‌مانند و مسیر ارتقای خود را می‌پیمایند.

فرجود، قرارگرفتن سازمان فاوای شهرداری تهران در فهرست سازمان‌های برتر شهرداری تهران با عملکرد بسیار مطلوب را حاصل برنامه‌محور بودن و کار تیمی دانست و افزود: اطمینان دارم اگر از سازمان فاوای شهرداری تهران در زمینه‌ی تامین بودجه حمایت شود، در خلق ارزش برای ذی‌نفعان بیش از این موثر خواهد بود. وی با قدردانی از همکاران سازمان، برای مجموعه مدیریت جدید آرزوی موفقیت کرد.

رضا واحدی‌فر، سرپرست سازمان فاوای شهرداری تهران نیز ابراز امیدواری کرد که بتواند در جایگاه مدیریت منشاء اقداماتی تاثیرگذار برای رسیدن به راهکارهای فناورانه در ارایه خدمت به شهرداری و شهروندان تهرانی باشد.

او با اشاره به جایگاه ویژه هوشمندسازی در برنامه‌های مدیریت شهری که یکی از سرفصل‌های مهم برنامه شهردار محترم نیز بوده است ، از تلاش برای ادامه‌ی مسیر برنامه‌ی «تهران هوشمند» با هدف رسیدن به شهری زیست‌پذیرتر، با کیفیت‌ بالای زندگی برای همه‌ی شهروندان گفت.

در ادامه واحدی‌فر با تقدیر از تلاش‌های فرجود افزود: امیدوارم در آینده این سازمان بتواند نقش موثرتری در شهرداری تهران داشته باشد و دایره ارایه خدمات غیرحضوری و هوشمند به شهروندان توسعه یابد.

گفتنی است مهندس رضا واحدی‌فر از همکاران با سابقه‌ی شهرداری تهران است و سال‌ها در حوزه فناوری اطلاعات در مناطق شهرداری به فعالیت پرداخته و پیش از این مسوولیت معاونت شبکه و امنیت سازمان فاوای شهرداری تهران را به عهده داشته است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط