1400/11/03-17:30
در نشست تجلیل از بانوان مدیر مطرح شد:

تشکیل کارگروه تخصصی بانوان در منطقه ۱۳

تشکیل کارگروه تخصصی بانوان در منطقه ۱۳

شهردار منطقه۱۳ در نشست تجلیل از بانوان مدیر خواستار تشکیل کارگروه تخصصی بانوان شد و گفت: بایستی با هم اندیشی یکدیگر در جهت ارتقای وضعیت بانوان منطقه تلاش کرده و گام برداریم.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی در نشستی که به منظور تجلیل از بانوان مدیر منطقه همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن با حضور مشاور و مدیر دفتر حوزه شهردار، معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی و جمعی از بانوان مدیران در سالن کنفرانس ساختمان ستادی برگزار شد، ضمن عرض تبریک روز و هفته مادر بیان کرد: در جامعه ما با توجه به اصالت و هویت اسلامی–ایرانی، بانوان نقش و جایگاه تعیین کننده دارند و در کنار تکریم و تجلیل از بانوان باید برای بهبود این جایگاه تلاش کرده و تصمیماتی اتخاذ کنیم تا بانوان بتوانند نقش های خود را به نحو احسن ایفا کنند.

وی در ادامه خواستار تشکیل کارگروه تخصصی بانوان در منطقه شد و ادامه داد: در این کارگروه با تعریف وظایف مشخص، اهداف مختلفی از قبیل مبادله اطلاعات و تجربیات در حوزه بانوان، بهره گیری از ظرفیت بانوان فرهیخته به منظور استفاده از تجارب علمی، فرهنگی و تخصصی دنبال شود.

شهردار منطقه ۱۳ در بخشی دیگر از سخنانش تصریح کرد: از وجود مقدس حضرت زهرای مرضیه(س) تعبیر به بهانه خلقت شده، یک واقعیتی است که هم با روایات ما و هم با آن واقعیتی که در خارج می بینیم و تحلیل می کنیم، قابل درک و ملموس است.

وی بیان کرد: زنان در بسیاری از مسئولیت ها، بسیار موفق و فعال هستند، به طوری که علاوه بر پذیرش مسئولیت اداره خانه و تربیت فرزندان و همسرداری، مسئولیت های اجتماعی بیرون از خانه را نیز عهده دار می شوند.

شهردار منطقه ۱۳ همچنین ضمن تجلیل از بانوان مدیر منطقه از آنها خواست طرح ها و نوآوری ها را در جهت اجرایی شدن برنامه ها و ارتقای وضعیت بانوان ارائه کنند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط