1400/05/22-18:40
شهردار منطقه یک در نشست با مدیران شرکت گردشگری بانک کشاورزی:

منطقه یک به دنبال توسعه قلمرو عمومی شهر و جذب سرمایه گذار در حوزه گردشگری است

منطقه یک به دنبال توسعه قلمرو عمومی شهر و جذب سرمایه گذار در حوزه گردشگری است

استفاده از مدهای جدید حمل و نقلی، افزایش بودجه ۱۰ برابری کوهستان، تبدیل خانه مشاهیر و بزرگان ادبی و فرهنگی به خانه موزه، نامگذاری معابر و بوستان ها به نام اساتید کشورمان از جمله اقدامات اجرایی مدیریت شهری منطقه یک در راستای توسعه قلمرو عمومی و گردشگری این منطقه بوده است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید حمید موسوی شهردار این منطقه در نشست با مصطفی محمدی زاده مدیرعامل و نایب رییس هیت مدیره شرکت گردشگری بانک کشاورزی(هنگام پرواز) و لیلا ارزنی مشاور تخصصی امور بین الملل این شرکت، با بیان مطلب فوق اظهار داشت: منطقه یک به دنبال توسعه قلمرو عمومی شهر و جذب سرمایه گذار است تا بتوانیم با توجه به ویژگی این منطقه، بخش های گردشگری مذهبی، سلامت و درمان، فرهنگی و تاریخی و... را در برنامه توسعه داشته باشیم.

محمدی زاده نیز ضمن تشکر از اقدامات منطقه یک در توسعه فضاهای گردشگری و فرهنگی، آمادگی مجموعه خود را برای ارائه امکانات و تسهیلات سفر و گردشگری به کارکنان منطقه یک اعلام کرد.

شهردار منطقه یک نیز ضمن استقبال از پیشنهاد مدیریت گردشگری بانک کشاورزی رویکرد منطقه را در دوره مدیریت شهری کنونی از سرمایه گذاری در بخش مسکن به بخش گردشگری عنوان کرد و گفت: منطقه یک آماده تعامل با نهادها،ارگان ها و سازمان ها برای توسعه فضاهای گردشگری منطقه یک است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط