1400/05/23-11:47
جعفر شربیانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از منطقه ۱۶:

توجه و قدردانی از شهروندان منطقه ۱۶ به عنوان سرمایه های معنوی الزامی است

توجه و قدردانی از شهروندان منطقه ۱۶ به عنوان سرمایه های معنوی الزامی است

جعفر شربیانی منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران به همراه سردار کریمی جانشین معاونت اجتماعی ناجا، جمعی از معاونان و مدیران منطقه ۱۶، مسئول هیئت امنای مقبره شهدا و اعضای شورایاری منطقه در بازدید شبانه از محلات خزانه و جوادیه ضمن گفت وگو با جمعی از شهروندان در جریان مسائل و مشکلات منطقه قرار گرفت.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶؛ شربیانی با حضور در بازارچه ای در خزانه ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته، جهت بررسی مشکلات و رفع آن ها قول مساعد داد تا از طریق اختیارات شورای اسلامی شهر تهران مکاتبات لازم با متولیان امر صورت گیرد.

سردار کریمی در ادامه  از ظرفیت فراوان تشکل‌های مردمی و فعالان حوزه اجتماعی در منطقه که با مشارکت شهرداری و خیرین برنامه های مناسب وخوبی برگزار کردند  قدردانی نمود و افزود: امیدورام شما به عنوان منتخب مردم، به محلات جنوبی که در امر انقلاب وشهادت پیشتاز بودند توجه بیشتری در دستور کار خود قرار داده و از ظرفیت ها و نیاز های محلات جنوبی حمایت کنید.

در پایان با حضور در مقبره شهدای گمنام بوستان یادواره خزانه بخارایی و  ادای احترام به دو شهید والامقام، حکم عضویت جعفر شربیانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در هیئت امنای شهدای گمنام توسط سردار کریمی اهداشد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط