1400/11/10-12:00

طرح ترافیک فعلی شهر را برای پولدارها خلوت کرده است/ پلاک شهرستانها آزادانه در طرح ترافیک تردد می کنند

طرح ترافیک فعلی شهر را برای پولدارها خلوت کرده است/ پلاک شهرستانها آزادانه در طرح ترافیک تردد می کنند

عضو شورای شهر تهران طرح ترافیک فعلی را به دور از عدالت خواند گفت: این طرح عملا مناطقی از شهر را برای تردد پولدارها خلوت کرده است.

به گزارش شهردارآنلاین؛ سید احمد علوی در جریان بررسی تعیین نرخ عوارض تردد در طرح ترافیک سال ۱۴۰۱ گفت: طرح ترافیک فعلی به دور از عدالت است.

وی افزود: در طرح فعلی هرکس پول دارد می تواند عوارض تردد پرداخت و در محدوده طرح ترافیک تردد کند اما آن نفری که درآمد کمی دارد نمی تواند عوارض پرداخت و وارد طرح شود.

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: عملا طرح ترافیک در خدمت پولدارها بوده و مناطقی از شهر را برای آنها خلوت کرده است.

وی همچنین در خصوص پرداخت عوارض تردد در محدوده طرح ترافیک نیز گفت: متاسفانه خودروهای پلاک شهرستان به صورت آزادانه در محدوده طرح ترافیک تردد می کنند و عوارضی هم پرداخت نمی کنند.

علوی یادآور شد: خودروهای پلاک شهرستان اگر در سامانه ثبت نام نکرده باشند، دوربین های شهری نمی توانند برای آنها ثبت عوارض را انجام دهند و دست آخر هم می روند در شهر خود مفاصا حساب می گیرند و آنجا بدون لحاظ هزینه تردد در محدوده طرح ترافیک، تسویه حساب می کنند.

عضو شورای شهر تهران در پیشنهادی گفت: بهتر است پلاک های این افراد در همکاری با پلیس در اختیار این مجموعه قرار گیرد تا حداقل جریمه برای آنها لحاظ شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط