1400/11/10-13:29
شهردار منطقه ۱۹ خبر داد:

اجرای طرح های عملیاتی برای ساماندهی خلازیر

اجرای طرح های عملیاتی برای ساماندهی خلازیر

سومین جلسه کارگروه قرارگاه کاهش آسیب های اجتماعی منطقه ۱۹ با حضور شهردار منطقه، معاونین حوزه های اجتماعی و فرهنگی، حمل و نقل وترافیک وخدمات شهری و محیط زیست برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، در این جلسه که پلیس مبارزه با مواد مخدر، مدیر اداره رفاه و خدمات اجتماعی منطقه ۲۱، نمایندگان کلانتری ۱۵۲ خانی آباد نو، ناحیه مقاومت بسیج ابوذر و بهزیستی و نیز رؤسای اداره های حقوقی و فرهنگی منطقه نیز حضور داشتند، مهدی هدایت شهردار منطقه با اشاره به تأکید شهردار تهران برای اجرای این طرح افزود: در این خصوص دو طرح عملیاتی در محدوده خلازیر از جمله استقرار مجتمع انتظامی طی توافق با موقوفه به منظور افزایش امنیت اجتماعی و دیگری ساماندهی دست فروشان این محدوده در حال انجام است.

او در ادامه از آغاز طرح جمع آوری معتادین متجاهر در این منطقه در اسرع وقت خبر داد و افزود: در همین راستا پیوست کار آفرینی و اشتغال نیز برای مددجویان پس از پاکسازی تعریف شده است.

هدایت با اشاره به اهمیت شناسایی پلاک قرمز ها در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی خواستار پیگیری 

اطلاعات پلاک قرمزها از سوی نهادهای مرتبط برای سرعت بخشی به این طرح تا مرحله اخذ دستور قضایی برای تخریب این مکان ها شد.

شهردار منطقه اجرای طرح محله اسلامی را از دیگر محورهای اصلی این کارگروه عنوان و بر پیگیری در اجرای آن با مشارکت نهادهای مربوطه تأکید کرد.

طی این جلسه پلیس مبارزه با مواد مخدر نیز درخصوص اجرای طرح جمع آوری معتادین متجاهر با جدیت هرچه بیشتر اعلام آمادگی کرد.

همچنین شهرداری منطقه ۲۱ به عنوان معین منطقه ۱۹ در اجرای هرچه بهتر طرح کاهش آسیب های اجتماعی معرفی و در ادامه نیز ضمن ارائه گزارشی از مصوبات جلسه قبل توسط معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه مقرر شد جلسات کارگروه کاهش آسیب‌های اجتماعی بصورت منظم و هفتگی تشکیل شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط