1400/11/11-11:41
گودرزی در مراسم تکریم و معارفه مدیر بازرسی سازمان املاک تاکید کرد؛

ضرورت شفاف سازی و فرآیند محوری درصیانت از دارایی های شهرداری تهران

ضرورت شفاف سازی و فرآیند محوری درصیانت از دارایی های شهرداری تهران

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران در مراسم تکریم و معارفه مدیر بازرسی سازمان املاک و مستغلات برشفاف سازی و فرآیند محوری در بحث صیانت از دارایی های شهرداری تهران تاکید کرد و گفت: تغییر در روند واگذاری املاک اقدامی شایسته در جلوگیری از فساد است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران؛ داود گودرزی در آیین تکریم و معارفه مدیر بازرسی سازمان املاک و مستغلات با بیان اینکه رویکرد و شعار مدیریت فعلی شهرداری تهران خدمت و نوکری به مردم است، تصریح کرد: امروز مردم از ما انتظار دارند تا متفاوت تر از گذشته عمل کرده و با شفافیت و سرعت بیشتیر به کارها رسیدگی کنیم و این خدمت به مردم باید برای آنان قابل لمس باشد.

وی بر شفاف سازی و فرآیند محوری در بحث صیانت از دارایی های شهرداری تهران تاکید و عنوان کرد: تغییر روند واگذاری املاک از سوی معاونت مالی اقدامی شایسته است که می تواند از فساد جلوگیری کند.

گودرزی با اشاره به فروش املاک در بورس کالا اظهار کرد: روش های شفاف و استفاده از ابزار جدید باعث ایجاد اعتماد بین مردم و مدیران خواهد شد.
محمد حسن زاده مدیر عامل سازمان املاک و مستغلات نیز در این مراسم گزارشی از فعالیت های صورت گرفته از جمله  سامانه جامع املاک ، سامانه تحلیل، روش های ارزیابی قیمت و بهره برداری و صیانت از اموال شهرداری تهران ارائه کرد.

وی گفت: در برنامه ریزی‌های صورت گرفته، مقرر شد تا با استفاده از ظرفیت نواحی مناطق ۲۲گانه و نرم افزار پیش بینی شده، املاک شهرداری را به صورت هفتگی یا ماهانه رصد نموده و اطلاعات را به روز نگهداریم.

حسن زاده فروش املاک در بورس کالا را هم مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: این روش از میان سایر روش ها به عنوان روشی قانونی و شفاف انتخاب شده است و امیدواریم بتوانیم به صورت هفتگی املاک را در بورس کالا معرفی و واگذاری ها را شفاف کنیم .

در پایان جلسه از زحمات هومن هوسمی مدیر بازرسی سابق سازمان املاک و مستغلات تقدیر و تشکر به عمل آمد؛ هوسمی چندی پیش به عنوان معاون املاک و بهره برداری سازمان املاک ومستغلات معرفی شده بود.

همچنین فرزاد گودرز با حکمی از سوی رئیس سازمان بازرسی به عنوان مدیر بازرسی جدید سازمان املاک و مستغلات معرفی شد. گودرز عناوینی همچون مدیر بازرسی مناطق ۱۰ و ۱۸ و مدیر بازرسی چندین سازمان و شرکت تابعه شهرداری را در کارنامه خود دارد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط