1400/11/11-13:47

حضور برج میلاد در نمایشگاه بین المللی گردشگری

حضور برج میلاد در نمایشگاه بین المللی گردشگری

در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری که از ۹ لغایت ۱۲ بهمن ماه برپاست، امکانات و خدمات گردشگری و همچنین ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری برج میلاد تهران معرفی می شود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی برج میلاد، در غرفه برج میلاد تهران ضمن معرفی این مجموعه به مخاطبان و ارائه اطلاعاتی در مورد وضعیت معماری، نحوه ساخت، توضیحات طبقات مختلف و امکانات قابل دسترس برج میلاد برای شهروندان، بازدید کنندگان نمایشگاه می‌توانند با مراجعه به غرفه برج میلاد در نمایشگاه گردشگری بلیت بازدید از این مجموعه را نیز خریداری کنند.

در حاشیه برگزاری این نمایشگاه عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از غرفه شهرداری تهران و همچنین برج میلاد تهران و سایر غرفه‌های شهرداری تهران بازدید کرد.

وی در این بازدید از راه‌اندازی اتوبوس‌های گردشگری با مدیریت شهرداری تهران خبر داد.

عزت‌الله ضرغامی در زمان بازدید از نمایشگاه و حضور در غرفه شهرداری تهران واقع در سالن ۳۸، وجود وسایل حمل و نقل، به منظور معرفی مناطق گردشگری پایتخت را لازم دانست و افزود: تهران با توجه به ظرفیت‌های بالایی که در زمینه گردشگری دارد می‌تواند با فراهم کردن امکانات و زیرساخت‌های حمل و نقل این امکان را برای گردشگران داخلی و خارجی و همچنین شهروندان ایجاد کند.

شهرداری تهران امسال با دو غرفه ۳۱ و ۳۲ در سالن ۳۸ پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران حاضر و به معرفی ظرفیت‌های گردشگری شهر تهران پرداخته است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط