1400/11/12-12:54
چمران:

پیگیر موضوع آتش‌نشانان و مطالبات آنها هستیم

پیگیر موضوع آتش‌نشانان و مطالبات آنها هستیم

رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره میزان حقوق‌ها در شهرداری تهران عنوان کرد: شکی نیست که حقوق‌ها در شهرداری تهران باید تأمین شود و ما پیگیر موضوع آتش‌نشانان و مطالبات آنها نیز هستیم.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از شهر،‌ مهدی چمران سه‌شنبه- ۱۲ بهمن ۱۴۰۰- در چهل و چهارمین جلسه شورا با بیان اینکه بودجه‌ریزی باید به گونه‌ای باشد که امکان تحقق آن وجود داشته باشد، گفت: در سال‌های گذشته حتی تا ۹۵ درصد از بودجه محقق شد و یک سال نیز در گذشته داشتیم که حتی تا ۱۰۵ درصد بودجه محقق شده است و ما مجبور شدیم اصلاحیه بودجه را ارائه کنیم و تکلیف ۵ درصد اضافه را مشخص کنیم؛ این موضوعات نشان‌دهنده این است که که اگر با دقت بودجه‌ریزی کنیم، مشکلی در این زمینه رخ نخواهد داد و نباید اینطور شود که اول سال پولها را بدهند خرج کنند و وسط سال پول و بودجه‌ای در کار نباشد. 

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه باید بر مبنای بودجه سال گذشته و میزان تحقق آن اقدام کرد، افزود: باید آنچه را که فکر می‌کنیم محقق می‌شود به عنوان سقف بودجه درنظر بگیریم. 

وی در بخش دیگری از سخنانش درباره میزان کم حقوق‌ها در شهرداری تهران عنوان کرد: شکی نیست که حقوق‌ها در شهرداری تهران باید تأمین شود و ما پیگیر موضوع آتش‌نشانان و مطالبات آنها نیز هستیم. 

چمران همچنین با اشاره به اینکه حدود ۴۰ درصد از مردم تهران اجاره‌نشین هستند، عنوان کرد: آن‌ها باید ۵۰ درصد درآمدشان را صرف اجاره‌بهای مسکن کنند و اگر بتوانیم به آن‌ها در این زمینه کمک کنیم کار بزرگی انجام داده‌ایم. 

رئیس شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: باید کاری کنیم که قفل ساخت‌وساز باز شود و تشویق و ترغیب مردم برای ساخت‌وساز و ارائه تسهیلات برای نوسازی بسیار حائز اهمیت است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط