1400/11/12-14:20
به منظور اجرای بیش از ۳۴۰ عنوان برنامه فرهنگی و هنری:

قرارگاه فرهنگی ایام دهه فجر در منطقه ۱۴ تشکیل شد

قرارگاه فرهنگی ایام دهه فجر در منطقه ۱۴ تشکیل شد

شهردار منطقه ۱۴ از تشکیل قرارگاه فرهنگی چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و مذهبی با هدف تبیین و ترویج ارزش ها و اهداف انقلاب اسلامی، ایجاد نشاط اجتماعی و امید آفرینی در محلات دارالمومنین تهران خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، محمد امین سالاری پور در جلسه هم اندیشی ویژه برنامه های ایام الله دهه فجر گفت: دهه فجر فرصت مناسبی است که دستاوردهای انقلاب بازخوانی و جوانان ما با روح و ماهیت انقلاب اسلامی آشنایی بیشتری پیدا کنند.

سالاری پور در تشریح برنامه های منطقه در این ایام گفت: ۲۸ عنوان برنامه شاخص با شعار ملی «جشن ملی ۱۴۰۰» به اجرا در آمده که از جمله می توان به آذین بندی و نصب و توزیع بیش از ۴ هزار پرچم در خیابان ها و معابر منطقه همراه با ویژه برنامه های  استیج سیار، گفتمان انقلاب و نوجوانان، دیدار با خانواده معظم شهدای انقلاب با رویکرد نوجوانان، بزرگداشت شهدای زرتشتی و جام مسابقات فوتبال و فوتسال با محوریت مساجد و محلات نام برد.

وی در ادامه به پردیس فرهنگی و برپایی ۱۲ غرفه خدمات دهی و اجرای برنامه های میدانی، تهیه و توزیع محصولات فرهنگی، نمایشگاه های های  عکس انقلاب و کتاب جشنواره فیلم عمار، ویژه برنامه بانوان انقلابی، گذر در مسیر انقلاب، برنامه های محتوایی در فضای مجازی، کوچه های شهدای انقلاب و غبار روبی مزار شهدا به عنوان دیگر برنامه های تدارک دیده شده به مناسبت ایام فجر اشاره کرد.

شهردار منطقه ۱۴ با بیان اینکه  بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه نیز با محوریت نواحی در محلات ۲۱ گانه منطقه با همکاری بسیج و سپاه ناحیه محلاتی و با مشارکت گروه های مردمی و خودجوش برگزار می شود، از برپایی ایستگاه سیار اهدای خون، توزیع سبد کالا و غذای گرم در بین نیازمندان منطقه و برپایی ۸ پویش انقلابی در سطح محلات به عنوان برنامه های شاخص درنظر گرفته شده در راستای گام دوم انقلاب نام برد.   

گفتنی است، به منظور هم افزایی ظرفیت ها و آماده سازی زیرساخت ها و اجرای کیفی برنامه ها، قرارگاه فرهنگی چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور شهردار منطقه و مدیران شهری و نهادهای متولی در منطقه تشکیل شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط