1400/11/12-20:57
با حضور عضو شورای شهر و شهردار منطقه ۴ برگزار شد؛

برپایی میز خدمت در محله گلشن

برپایی میز خدمت در محله گلشن

حجت الاسلام و المسلمین "سید محمد آقامیری" عضو شورای اسلامی شهر تهران و "محمدرضا پوریا فر" شهردار منطقه ۴ با حضور در مسجد ائمه اطهار(علیهم السلام) در محله گلشن با شهروندان و نمازگزاران ملاقات کردند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ تهران، محمدرضا پوریا فر در این ديدار مردمی که پس از نماز مغرب و عشا برگزار شد، ضمن تشریح پروژ های عمرانی، ترافیکی و فرهنگی منطقه به درخواست های ساکنین پاسخ داد.

شهردار منطقه ۴ بابیان اینکه اجرای طرح نگهداشت در محلات کم برخوردارمنطقه در اولویت قرار دارد افزود: با آغاز طرح تحول نگهداشت شهر، محلات کم برخوردار منطقه در اولویت قرار گرفتند و رفع مشکلات عمرانی، ترافیکی و فرهنگی با همکاری حوزه های مربوطه در دست اجرا است و کاستی ها و کمبودهای موجود در محله های کم برخوردار با اجرای پروژه های کوچک مقیاس جبران خواهد شد.

آقامیری، عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه علت حضور در مساجد و گفت‌وگو با شهروندان بسیار با اهمیت است افزود: این اقدام با هدف خدمت به مردم انجام می‌شود و قرار است در وهله اول با نیازهای مساجد، سپس مشکلاتی که مردم درباره مسائل شهری، شهرداری و شورا دارند و بعد از آن با درخواست‌های شهری شهروندان آشنا شویم.

گفتنی است در این دیدار همچنین معاونین منطقه ۴، سرکلانتر پایگاه چهارم، ائمه جماعات محله، فرماندهان بسیج و شورایاران درمورد حل مشکلات محله گلشن و محله های هم جوار تبادل نظر نمودند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط