1400/11/13-12:34
شهردار منطقه ۱۹ تاکید کرد:

پیگیری جدی طرح تحول در نگهداشت شهر با تقویت مشارکت و هم افزایی

پیگیری جدی طرح تحول در نگهداشت شهر با تقویت مشارکت و هم افزایی

جلسه طرح تحول در نگهداشت شهر منطقه ۱۹ با حضور شهردار منطقه، مدیر دفتر شهردار، مدیر بازرسی، معاونین اجرایی و شهرداران نواحی برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، در این جلسه که ناظر امور مناطق در طرح تحول در نگهداشت شهر منطقه و رئیس اداره پایش و کنترل پروژه نیز حضور داشتند، ضمن بررسی روند اجرایی طرح و ارائه گزارش عملکرد از فعالیت های اجرا شده در راستای اجرای این طرح، مهدی هدایت شهردار منطقه خواستار تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف اجرایی این طرح با احصاء و پیگیری مشکلات مربوطه و پیگیری جدی در اجرای این طرح براساس زمانبندی تعیین شده با هم افزایی و مشارکت همه مسئولین اجرایی شد.

او ضمن قدردانی از بهبود وضعیت شهرسازی در ناحیه ۳ و کاهش پیام های مربوط به ۱۳۷ شهروندان، بر تعمیر و بازسازی گاردریل ها در معابر بزرگراهی نواحی ۴ و ۵، رفع نواقص جداول و رنگ آمیزی نرده های پل های عابر پیاده بعنوان نکات حائز اهمیت در ارزیابی این طرح تأکید کرد.

سید حمید رضا تقوی ناظر امور مناطق در طرح تحول در نگهداش شهر نیز در این جلسه از پیشرفت روند اجرایی طرح تحول در نگهداشت شهر و تلاش همه همکاران در تحقق اهداف آن قدردانی کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط