1400/11/13-16:04
شهردار منطقه ۵:

اصلاح ضوابط باغات کن باید به نفع مردم این محله صورت بگیرد

اصلاح ضوابط باغات کن باید به نفع مردم این محله صورت بگیرد

احسان شریفی شهردار منطقه ۵ با تاکید بر اینکه اصلاح ضوابط باغات کن باید به نفع مردم این محله باشد گفت: اعمال سیاستهای دولتی که در تضاد با منافع مردم باشد، کمکی به حفظ و حراست از این میراث نخواهد کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، احسان شریفی شهردار منطقه ۵ در مورد جلسه با دکتر صادق دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری کشور در مورد ضوابط ساخت و ساز در کن گفت: دراین جلسه چند نکته قابل توجه ذکر شد تا روند ساخت و ساز در محله کن که از اهمیتی ویژه ای برای منطقه برخوردار است طبق صوابط پیش برود. در این جلسه خانم دکتر صادق با دقت و با نگاه حل مشکل، به حرف نمایندگان شهرداری تهران و منتخبین محله کن توجه کردند و به برخی از موانع اجرایی آن واقف شدند و راهکارهایی را برای اصلاح طرح ضوابط صیانت از باغهای کن، که مصوب شورای عالی شهرسازی و معماری است، پیشنهاد دادند.

شهردار منطقه ۵ افزود: خواسته مردم کن، زیاده خواهی نیست، بلکه چنانچه با اصلاح مصوبه، بخشی از نظر مردم و شهرداری تامین شود، نسبت به نواحی و محلات همجوار، همچنان کم برخوردارتر خواهند بود.

شریفی با تاکید بر اینکه باغات کن، به عنوان یک میراث گرانبهای ملی، همانگونه که در طول زمان آباد مانده است، همچنان باید توسط اهالی اصیل کن حفظ و حراست شود اذعان داشت: اعمال سیاستهای دولتی که در تضاد با منافع مردم باشد، کمکی به حفظ و حراست از این میراث نخواهد کرد.

وی در پایان گفت: امید است طی جلسات آتی، اصلاح ضوابط باغات کن به نفع مردم کن صورت پذیرد و مردم فهیم کن خودشان حافظ و نگهبان این میراث باشند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط