1400/11/18-21:59

سرعت بخشی به مهار آتش با نصب ۳۰۰ شیر هیدرانت در معابر اصلی منطقه ۱۹

سرعت بخشی به مهار آتش با نصب ۳۰۰ شیر هیدرانت در معابر اصلی منطقه ۱۹

تدابیر پیشگیرانه برای مهار آتش در مواقع اضطرار با ورود و همکاری شهرداری منطقه ۱۹ در تسهیل و تسریع صدور مجوزهای حفاری برای نصب شیرهای هیدرانت آتش نشانی محقق شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت شهردار منطقه تجهیز معابر اصلی منطقه به شیرهای هیدرانت آتش نشانی را یکی از اصول فنی و ضروری در کنترل و تسریع در مهار آتش عنوان کرد و گفت: در همین راستا طی هماهنگی انجام شده با سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و نیز شرکت آب و فاضلات منطقه ۶ تهران، کلیه مجوزهای حفاری برای نصب و اتصال شیرهای هیدرانت صادر و درهمین راستا ۳۰۰ شیر هیدرانت در معابر اصلی این منطقه نصب شد.

او همچنین به همسطح سازی شیرهای اصلی گاز در خطوط ۳۶ و ۲۴ اینچ در میدان بهمنیار اشاره کرد و افزود: با همکاری شهرداری منطقه ۱۹ در بحث صدور مجوز حفاری و فضای سبز و نیز هماهنگی های انجام شده با شرکت گاز استان تهران، شیرهای آتش نشانی که سال ها در عمق بیش از ۴ متر مدفون شده بود، به عمق یک متری زمین منتقل شد.

هدایت با بیان اینکه این شیرهای گاز تغذیه کننده مناطق ۱۹ و ۱۶ هستند، اظهار کرد: این اقدام اهمیت زیادی در تسریع قطع جریان گاز با بستن شیرها در مواقع بحرانی از جمله وقوع زلزله و جلوگیری از وقوع پیامدهای خطرناک ناشی از اشتعال و انفجار لوله های گاز دارد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط