1400/11/19-10:36
شهردار منطقه ۱۹ خبر داد:

نخستین مدرسه دوچرخه‌سواری کشور در بوستان ولایت تأسیس می‌شود

نخستین مدرسه دوچرخه‌سواری کشور در بوستان ولایت تأسیس می‌شود

تفاهم نامه همکاری مشترک شهرداری منطقه ۱۹ و فدراسیون دوچرخه سواری در راستای توسعه این ورزش همگانی در این محدوده از شهر تهران طی نشستی با حضور شهردار منطقه و سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری منعقد شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، در این نشست مهدی هدایت شهردار منطقه توسعه ورزش در رشته های مختلف را از تأکیدات جدی شهردار تهران اعلام کرد و گفت: در راستای تحقق این سیاست، هفته گذشته بازدیدی با حضور سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری از ظرفیت های دوچرخه سواری این منطقه در بوستان ولایت صورت گرفت و به منظور هم افزایی هرچه بیشتر برای دستیابی به اهداف مورد نظر و استفاده بهینه از ظرفیت های هر دو طرف درجهت توسعه این ورزش همگانی نیز امروز تفاهم نامه ای همکاری مشترک منعقد و امضا شد.

به گفته او از مهمترین دستاورد های این تفاهم نامه راه اندازی «مدرسه دوچرخه سواری» در بوستان بزرگ ولایت برای نخستین بار در کشور است.

شهردار منطقه ۱۹ با اشاره به پتانسیل های خوب این منطقه در بحث ورزش و دوچرخه سواری به ویژه در بوستان ولایت ابراز امیدواری کرد با هم افزایی و مشارکت شهرداری منطقه و فدراسیون دوچرخه سواری شاهد اتفاقات خوبی در این منطقه باشیم.

در این نشست رسول هاشم کندی سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری نیز به ظرفیت های بالای شهرداری های مناطق برای توسعه همگانی رشته دوچرخه سواری اشاره و اظهار کرد: امیدواریم این تفاهم نامه گامی برای برای همکاری با سایر شهرداری های مناطق باشد تا بتوانم از همه پتانسیل های شهری و دوچرخه سواری در شهر تهران بهره‌مند شویم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط