1400/11/19-14:45

تأکید بر افزایش ظرفیت منطقه ۱۹ در جمع آوری معتادان متجاهر

تأکید بر افزایش ظرفیت منطقه ۱۹ در جمع آوری معتادان متجاهر

در راستای بررسی نقاط بی دفاع شهری از سوی اعضای کارگروه قرارگاه کاهش آسیب های اجتماعی منطقه ۱۹ اعضای این کارگروه با همراهی شهردار منطقه ۱۹ از نقاط پرآسیب و بی دفاع شهری در ناحیه سه بازدید کردند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، در این بازدیدکه با حضور محمدی فارسانی جانشین سرپرست دادسرای ناحیه۱۶، سرهنگ رسول بهرامی سرکلانتر منطقه، سرهنگ نبی الله دالوند رئیس کلانتری ۱۵۲ خانی آباد نو، سرهنگ مرادی جانشین سپاه ناحیه ابوذر، سرهنگ اسدی فرمانده پایگاه دهم مواد مخدر و معاونین و مدیران شهری منطقه صورت گرفت، از پلاک قرمزها در چهاراه خلازیر و کوره های آجرپزی و نقاط بی دفاع و پرآسیب ناحیه سه بازدید شد.

محمدی فارسانی جانشین سرپرست دادسرای ناحیه ۱۶ ضمن قدردانی از تلاش های شهرداری منطقه در راستای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی خواستار ارائه گزارش از نقاط پرآسیب بویژه پلاک قرمزها اعم از منزل، ملک و زمین به منظور بررسی و اخذ دستور از دادستانی برای پاکسازی این محدوه شد.

در این بازدید نیز سرهنگ بهرامی سرکلانتر منطقه ضمن اعلام مشارکت و حمایت از این طرح بر افزایش ظرفیت این منطقه در جمع آوری معتادان متجاهر از سوی پایگاه دهم مواد مخدر تأکید کرد.

هدایت شهردار منطقه طی این بازدید با مسئولین ایستگاه کاهش آسیب گفتگو و در جریان خدمات ارائه شده در این ایستگاه به مددجویان قرار گرفت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط