1400/05/26-13:39
در منطقه ۱۴ درحال اجراست؛

طرح ویژه نگهداشت شهر در ایام ماه محرم

طرح ویژه نگهداشت شهر در ایام ماه محرم

طرح ویژه نگهداشت شهر در سطح معابر و محلات منطقه ۱۴ به صورت شبانه روزی و مستمر در حال اجراست.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، محمد حسن فصیح معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه در این باره گفت: با توجه به تاکید شهردار تهران و منطقه مبنی بر موضوع نگهداشت شهر در ماه محرم، فعالیت های حوزه خدمات شهری در طول ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) در سطح نواحی ششگانه منطقه به صورت ویژه انجام می شود.

فصیح افزود: موضوع شناسایی و نظافت معابر، رفع سدمعبر، آلودگی صوتی ساخت و ساز، لایروبی جوی ها، آبیاری فضای سبز، نصب مخزن، ساخت و ساز غیرمجاز، طعمه گذاری موش و… به شکل ویژه ای در سطح محلات دنبال می شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اشاره به برگزاری مراسم مذهبی در مساجد و فضاهای باز تعیین شده با حفظ رعایت پروتکل های بهداشتی، از شستشو و پاکسازی معابر، خیابان ها و بازپیرائی محور های اصلی با اولویت مسیرهای منتهی به مساجد، هیات های مذهبی و تکایای منطقه برای برگزاری این مراسم خبرداد.

شستشو و پاکسازی جداره‌ها، المان ها و تابلوهای راهنمایی، حذف زوائد فیزیکی، اصلاح موانع ارتجاعی ترافیکی، تعمیر دریچه ها، لایروبی مسیلها و انهار از دیگر فعالیت های مستمر و در دستور کار این حوزه در ایام محرم است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط