1400/05/31-15:46

مرمت و بازسازی بیش از ۱۳۰۰ علائم و تجهیزات ترافیکی در شمال شرق پایتخت

مرمت و بازسازی بیش از ۱۳۰۰ علائم و تجهیزات ترافیکی در شمال شرق پایتخت

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۴ تهران از مرمت و بازسازی تجهیزات ترافیکی خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری افزایش ایمنی تردد عابران و خودروها در دستور کار منطقه ۴ قرار گرفت.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "مهدی اناری" در این باره گفت: رضایت خاطر شهروندان و بالابردن امنیت جانی و مالی آنها از دغدغه های همیشه مدیریت شهری است، لذا با بالا بردن ایمنی در معابر و بزرگراه ها در این زمینه کوشا هستیم.

او ادامه داد: در چند ماه گذشته می توان به اقدامات متنوعی در این زمینه از جمله خط کشی حدود ۲۶۰ مترمربع از بلوک عابران پیاده، نصب و ترمیم بیش از ۳۸۰ مورد علایم ترافیکی و اخطاری، نصب و مرمت بیش از ۱۸۲ تابلوهای اسامی، حدود ۲۹۰ تابلوی انتظامی و حدود ۱۱ متر مربع تابلوی هدایت مسیر اشاره داشت.

اناری در ادامه گفت: در این عملیات می توان از تعمیر  و مرمت بیش از ۳۰۰۰ متر از گاردریل ها نام برد.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۴ ادامه داد: نصب جداکننده های Uشکل، جداکننده های استاپر و  قارچی، نصب چراغ های راهنمایی و رانندگی، نصب علائم ایمنی افقی برجسته ، نصب بیش از ۴۵۰ بشکه و استوانه های ایمنی، مرمت ، تعویض و نصب شیشه سرپناه های ایستگاه اتوبوس، خط کشی سرعتگاه ها و معابر و مسیرهای ویژه دوچرخه از دیگر اقدامات این عملیات ترافیکی محسوب می شود.

اناری در پایان اظهار امیدواری کرد و گفت: امیدداریم با چنین عملیات ترافیکی در منطقه روز به روز بیشتر شاهد امنیت تردد رانندگان و عابران پیاده بوده و در کسب رضایت و سلامت ایشان موفق تر از گذشته باشیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط