1400/06/01-22:59
با هدف گراميداشت روز پزشک؛

تجلیل شهردار منطقه ۶ از فرشتگان سفید پوش

تجلیل شهردار منطقه ۶ از فرشتگان سفید پوش

تورج فرهادی شهردار منطقه ۶ تهران همزمان با زادروز ابوعلی سینا پزشک ایرانی با حضور در کلینیک شهرداری منطقه ۶، بیمارستان فیروزگر و مرکز بهداشت شمال غرب با رییس، کادر پزشکی، پرستاری و دیگر مسئولان این سه مجموعه دیدار و از تلاشهای خادمین سلامت قدردانی کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، در این دیدار صمیمانه تورج فرهادی شهردار منطقه در جمع مدیران و کادر درمانی، ضمن تبریک روز پزشک و خداقوت به پزشکان گفت: شما جزو زحمتکشان واقعی جامعه اید و بر کسی پوشیده نیست که برای نجات انسانها، از جانتان مایه می گذارید و امروز به رسم ادب و وظیفه خدمت رسیدیم تا روز پزشک را تبریک بگوییم.

شهردار منطقه ۶ در ادامه ضمن گرامیداشت یاد شهدای مدافعان سلامت کشور در شرایط شیوع کرونا، جامعه پزشکی را در خط مقدم مقابله با این بیماری دانست و اظهارداشت: پزشکان و مدافعان سلامت، رسالت و تعهد سنگینی در قبال سلامت جامعه به عهده دارند که در این راستا سلامتی خود را نیز در کف اخلاص گذاشته‌اند.

فرهادی به فعالیت های ویژه روز پزشک اشاره کرد و ابراز داشت: اداره سلامت این منطقه برنامه هایی همچون ارسال پیام تبریک به دبیران کانون های پزشکان، تقدیر از دبیران فعال کانون پزشکان، برگزاری کارگاه مجازی با بهره گیری از ظرفیت مراکز درمانی را در دستور کار دارد و همچنین طراحی از تمبر یادبود شهدای مدافع سلامت منطقه ۶ و رونمایی از آن در ویژه برنامه موزه علوم پزشکی دانشگاه تهران از کارویژه های این اداره محسوب می شود.

گفتنی است این برنامه که به همت اداره سلامت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی برگزار شد، تورج فرهادی با همراهی نداف سرپرست این معاونت به رسم یادبود هدایایی را به کادر درمان اهدا کرد.

همچنین شهرداران نواحی ششگانه نیز با حضور در بیمارستان ها و مراکز پزشکی و درمانی سطح منطقه ضمن گرامیداشت روز پزشک از زحمات تلاشگران عرصه سلامت تقدیر کردند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط