1400/06/02-14:03

قدردانی شهردار منطقه ۱۶ از کادر درمان بیمارستان آیت الله کاشانی

قدردانی شهردار منطقه ۱۶ از کادر درمان بیمارستان آیت الله کاشانی

به مناسبت فرا رسیدن ایام زادروز دانشمند بزرگ ابوعلی سینا (روز پزشک) و به پاس قدردانی از زحمات بی بدیل جامعه پزشکی مقارن با دوران مقابله ویروس کرونا، پیمان پورنصر شهردار منطقه ۱۶، با حضور در بیمارستان آیت اله کاشانی (نخستین بیمارستان خدمات رسان در دوران شیوع کرونا) از پزشکان و کادر درمانی این مجموعه تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۶؛ شهردار منطقه، ضمن عرض سپاس به جهت حضور ارزشمند این عزیزان در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا و درمان بیماران، سلامتی و تندرستی آنان را از خداوند منان خواستار شد.

وی خطاب به دکتر واثقی رئیس بیمارستان آیت اله کاشانی گفت: در دوران شیوع ویروس کرونا مدیریت شهری در کنار کادر درمانی، وظیفه خدمات رسانی به شهروندان را برعهده داشت، اگر زحمات شبانه‌روزی کارکنان شهرداری در بخش‌های خدمات شهری و در سایر حوزه‌های مأموریتی نبود، بی‌تردید شاهد آسیب‌های بیش‌تر و گسترده‌تر از این بحران همه‌گیر بودیم.

او ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن اول شهریور ماه مصادف با گرامیداشت روز پزشک گفت: بر خود وظیفه دانستم تا از اقدامات ارزشمند و تلاش‌های بی‌منت جنابعالی، به‌عنوان یکی از پیشگامان در عرصه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و سایر تلاشگران این بیمارستان به شهروندان به ویژه از زمان شیوع ویروس کرونا، الحق و الانصاف بسیار مثمرثمر واقع شده و توانسته درصد قابل توجهی از نگرانی ها و دغدغه های موجود را برطرف نموده، مراتب تقدیر و امتنان خویش را ابراز دارم.

امیدوارم تا با استعانت از درگاه خداوند متعال و با بهره‌گیری از تجارب و تکنیک‌های نوین در امر بهداشت و درمانی، همواره شاهد موفقیت‌های بیش از پیش این مرکز تخصصی درمانی در امر یاری رسانی به بیماران باشیم.

رئیس بیمارستان آیت اله کاشانی نیز ضمن برشمردن پیشرفت‌های حاصل شده در چند ماه اخیر در زمینه مقابله با ویروس کرونا، از حمایت‌های شهرداری منطقه به‌خصوص در زمینه تامین فضای مورد نیاز برای استانداردسازی فعالیت‌های درمانی و فضای سبز و... تشکر و قدردانی کرد.

شایان ذکر است به مناسبت روز بزرگداشت ابوعلی سینا و روز پزشک شهرداران نواحی شش‌گانه با پزشکان بیمارستان‌های سطح منطقه دیدار داشته و این روز را به این قشر زحمت‌کش و سفیران سلامت جامعه تبریک گفتند، در این برنامه به رسم یادبود هدایایی به کادر درمان اهدا شد و لازم به ذکر است که تجهیزات بهداشتی در سه نوبت در بیمارستان های سطح منطقه توزیع شده است.

نظرات

captcha
  • توکلی 11 تیر

    سلام خوب لینک این خبر رو هم به روابط عمومی بیمارستان بدید که اطلاع رسانی کمند

  • ناشناس 29 آذر

    با سلام شهرداری داره خوب کار میکنه ولی متاسفانه رسانه نداره لطفا از این کارهاتون کلیپ دئرست کنید شبکه اجتماعی رو پر کنید الان شما این همه کار مند دارید اونها هم پخش کنند این کلیپ ها رو ببینید چقدر تبلیغ میشه براتون برید به سمت کلیپ سازی از کارها تون مثل شهرداری کابل افغانستان الان کسی دیگه مطلب نمیخونه تو سایت ها برید سراغ کلیپ برای کوشی ها

اخبار مرتبط