1400/06/02-16:20

کلیه مخازن مکانیزه پسماند منطقه ۱۹ نوسازی می شوند

کلیه مخازن مکانیزه پسماند منطقه ۱۹ نوسازی می شوند

شهردار منطقه ۱۹ از آغاز اجرای طرح نوسازی مخازن مکانیزه این منطقه و تعمیر مخازن فرسوده خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی با اشاره به اینکه در حال حاضر هزار و ۴۳۸ مخزن مکانیزه زباله در معابر اصلی و فرعی این منطقه وجود دارد گفت: در بعضی محلات و معابر محدوده منطقه مخازن جمع‌آوری زباله دچار مشکلاتی نظیر تخریب یا فرسودگی شده که برای جبران این مشکل، مخازن جدید خریداری شده است.

او مخازن زباله مکانیزه را یکی از مهمترین تجهیزات نظافتی شهر در راستای نظافت و پاکیزگی محیط شهری و جلوگیری از شیوع انواع بیماری‌های میکروبی دانست و خاطرنشان کرد: در راستای نوسازی مخازن مکانیزه این منطقه، ۸۰ مخزن جدید در کوچه ها و معابر نواحی پنجگانه این منطقه جانمایی و نصب می شود.

توکلی همچنین از بازسازی مخازن فرسوده با ایجاد یک کارگاه متمرکز در محوطه موتوری سنگین منطقه خبر داد و افزود: طی برنامه ریزی های انجام شده، کلیه مخازن آسیب دیده محدوده ظرف مدت سه ماه در این کارگاه ترمیم و بازسازی خواهد شد.

به گفته شهردار منطقه به منظور حفظ پاکیزگی شهر و جلوگیری ایجاد بوی نامطبوع و منظره ناخوشایند نیز طرح ویژه گندزدایی و شستشوی مخازن مکانیزه بصورت روزانه در معابر اصلی و فرعی براساس یک برنامه زمانبندی شده در حال انجام است.

طی این فعالیت مخازن مکانیزه پس از تخلیه از زباله ها، توسط خودروی مکانیزه مخزن شوی شستشو شده و در مرحله بعد نیز اطراف مخزن با استفاده از دستگاه واترجت گندزدایی می شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط