1400/06/04-15:51
با حضور پرویز سروری در منطقه۲۱ انجام شد؛

کلنگ زنی سرای محله شهرک شهرداری در ناحیه سه ورودی غربی پایتخت

کلنگ زنی سرای محله شهرک شهرداری در ناحیه سه ورودی غربی پایتخت

بامداد روز چهارشنبه، پرویز سروری عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با حضور در منطقه۲۱، با همراهی رضا رجب زاده شهردار این منطقه طی بازدید میدانی چند ساعته از نزدیک در جریان روند انجام پروژه های منطقه قرار گرفت.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، بازدید میدانی صبحگاهی امروز با حضور نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران، شهردار و مدیران شهری منطقه۲۱ در مزار شهدای گمنام بوستان استقلال آغاز شد و پس از آن، از پیشرفت فیزیکی پروژه فرامنطقه‌ای تقاطع غیرهمسطح فتح_باغستان که با افتتاح آن گره ترافیکی و معضل چندین ساله این محور پرتردد برطرف خواهد شد‌ بازدید بعمل آمد.

در ادامه، آئین کلنگ زنی سرای محله شهرک شهرداری به عنوان تنها محله منطقه۲۱ که از نعمت داشتن سرای محله بی بهره بود، انجام گرفت و مراسم با حضور فعالین موثر عرصه اجتماعی و بیان دغدغه ها و موضوعات شهری از سوی آنان ادامه یافت‌.

مدیریت شهری باید عدالت در خدمت رسانی را به منصه ظهور برساند

پرویز سروری ایجاد سرای محله در شهرک شهرداری و اداره آن به دست خود اهالی که ذینفعان اصلی خدمات شهرداری هستند را گامی دیگر در جهت خدمت رسانی به شهروندان دانست.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران تهران در اولین بازدید میدانی خود که از منطقه ۲۱ صورت گرفته است اظهار داشت: نقشی که شورایاران بر عهده دارند این است که خدمت را از بخش های اصلی به بدنه شهر منتقل کنند؛خدمت رسانی نه فقط در اماکنی که زیرنظر مسئولین است، بلکه باید در پایین ترین سطوح و بخش های جامعه نیز ساری و جاری شود.

وی ادامه داد: وجود ۱۳سرای محله در منطقه۲۱ به عنوان بخش سخت‌افزاری خدمت رسانی در اولویت است و توسعه سراها باید در دستور کار قرار گیرد اما در وجه نرم افزاری نیز ساختار، برنامه و فرآیندی که بتواند بیش از پیش خدمت رسانی مطلوب به شهروندان را تسهیل کند از درجه اهمیت بالایی برخوردار است.

سروری افزود: برقراری پیوند میان سرای محله ها و مساجد می توانند به عنوان تضمین کننده کیفیت خدمات موثر باشد، پر واضح است که سرای محله ها با فعالیت های متعدد می توانند برطرف کننده نیازها و درخواست های شهروندان به خصوص جوانان در زمینه امور اجتماعی و فرهنگی باشد.

عضو هیات رئیسه شورای شهر تاکید کرد: مردم نباید به دنبال خدمت بیایند، خدمت باید در دسترس مردم باشد و تا جایی که میسر است امکان دسترسی و بسترهای لازم جهت دریافت خدمات برای شهروندان فراهم شود.

سروری ابراز خرسندی کرد با ایجاد سرای محله در شهرک شهرداری و اداره آن به دست خود اهالی که ذینفعان اصلی هستند گامی دیگر در خدمت رسانی برداشته شود و همچنین از ساخت درمانگاه با هدف ارتقای سرانه سلامت_محور در ناحیه سه و محله وردآورد خبر داد.

 

سراهای محلات مهمترین مجموعه های اجتماعی و فرهنگی تهران با محوریت شهروندان است

در ادامه رضا رجب زاده شهردار این منطقه در خصوص احداث سرای محله در شهرک شهرداری اظهار داشت: پروژه احداث سرای محله در شهرک کارکنان شهرداری تهران که تنها محله منطقه است که از نعمت داشتن سرای محله محروم بوده در دستور کار قرار گرفته و ما امیدواریم انشاالله با حمایت های مدیریت ارشد شهرداری تهران و شورای شهر، به زودی تکمیل شود و در اختیار ساکنین قرار گیرد.

در روز پر کار مدیریت شهری منطقه ۲۱ همچنین دیدار با خانواده شهید ارغوانی، اولین شهید مدافع حرم شهرداری تهران با حضور پرویز سروری، جعفر بندی شربیانی، اعضای شورای اسلامی شهر تهران، رضا رجب زاده و مدیران ارشد شهری منطقه برگزار شد.

در پایان بازدید میدانی امروز، بررسی مراحل اجرایی عملیات عمرانی فازهای دوم و سوم پروژه دوگاز و اتصال بزرگراه شهید لشگری به آزادراه شهید فهمیده، بازدید از محل احداث پل گردشگری که بوستان شهید دستواره را به بوستان جنگلی چیتگر متصل خواهد کرد، بررسی پیشرفت فیزیکی پروژه احداث پل چپگرد غیرهمسطح در محدوده بزرگراه شهید فهمیده_بلوار شیشه مینا و بازدید از نمایشگاه دستاوردهای هوا و فضا در نمایشگاه ملی هوا و فضا در دستور کار قرار گرفت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط