1400/06/06-12:31
سوده نجفی:

توسعه کارآفرینی اجتماعی و کاهش آسیب ها با اصلاح قوانین

توسعه کارآفرینی اجتماعی و کاهش آسیب ها با اصلاح قوانین

عضو شورای اسلامی شهر تهران، از تلاش برای اصلاح بودجه و قوانین، برای توسعه کارآفرینی اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی با همراهی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، سوده نجفی، عضو شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از مرکز بهاران منطقه 4، سامان سرای لویزان و مرکز مهارت آموزی و کارآفرینی منطقه 4 گفت: زحمات و اقدامات کارکنان این سازمان در دوران شیوع ویروس کرونا به خوبی دیده نشده است.

وی ادامه داد: کارکنان سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی، بدون هیچ چشمداشتی به طور شبانه روزی به افرادی خدمات رسانی می کنند که حتی از طرف خانواده هم طرد شده اند و این اقدامات را فقط خدا می بیند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران، با تاکید بر اینکه عملکرد این سازمان بسیار خوب است و این اقدامات با هیچ تقدیر مالی و زبانی قابل جبران نیست، عنوان کرد: در بازدید از این مراکز قصد داشتم ضمن تقدیر از خدمات به کارکنان سازمان خسته نباشید بگویم.

نجفی در خصوص اقدامات انجام شده در مراکز بهاران، مراکز مهارت آموزی و سامان سرای لویزان گفت: خدماتی که در این مراکز ارائه می شود، بسیار خوب است و امیدوارم در شورای ششم بتوانیم با اصلاح بودجه و قوانین به کارآفرینی اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی کمک کنیم.

وی با اشاره به اینکه در دوره مدیریت شهری چهارم اقدامات موثری در حوزه آسیب های اجتماعی انجام شده بود، عنوان کرد: بسیاری از این اقدامات در دوره اوایل مدیری شهری پنجم متوقف شد که خوشبختانه در دو سال گذشته به قوت خودشان بازگشتند و امروز شاهد بهبود آن ها هستیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط