1400/06/06-19:35
مهدی اقراریان:

گلایه برخی شهروندان از وضعیت امنیت پارک سرخه‌حصار؛ تماس عضو شورای شهر با رئیس پلیس تهران

گلایه برخی شهروندان از وضعیت امنیت پارک سرخه‌حصار؛ تماس عضو شورای شهر با رئیس پلیس تهران

عضو شورای شهر تهران با اشاره به گله‌مندی مردم از وضعیت امنیت پارک جنگی سرخه حصار گفت: این موضوع از طریق شهردار منطقه ۱۳ و رئیس پلیس تهران پیگیری شد و قرار است طی نشست مشترک دغدغه‌های مردم پیگیری و دنبال شود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران به نقل از تسنیم؛ مهدی اقراریان عضو شورای شهر تهران با حضور در منطقه ۱۳ از ایستگاه آتش‌نشانی شهید حسین‌زاده، میدان میوه و تره‌بار پیروزی، محل اسکان کارگران، شهر بازی رها شده در منطقه، پارک جنگلی سرخه‌حصار، پیست دوچرخه‌سواری پارک و... بازدید کرد.

وی در حاشیه بازدید خود از پارک جنگی سرخه حصار به وضعیت امنیت پارک اشاره کرد وگفت: این مسئله مناسب نبوده و باید مورد توجه قرار بگیرد.

عضو شورای شهر تهران همچنین به گلایه برخی شهروندان از امنیت پارک اشاره کرد و افزود: طی بازدیدها دو بار با علیرضا جاوید سرپرست شهرداری تماس گرفتم همچنین تماسی را با شهردار منطقه ۱۳ و معاونت خدمات شهری در ارتباط با مشکلات و مشاهدات انجام شده در پارک جنگلی صحبت کردم و تماسی را با سردار رحیمی رئیس پلیس تهران داشتم و گله‌مندی از وضعیت امنیت را به وی متذکر شدم و قرار شد طی نشست مشترک دغدغه‌های مردم پیگیری و دنبال شود.

وی اضافه کرد: شهروندان ضمن انتقاد شدید از وضعیت امنیت پارک جنگلی سرخه حصار اعلام کردند متاسفانه ارازل و اوباش با حضور در این پارک ضمن ترساندن خانواده‌ها با قمه اقدام به زورگیری و خفت‌گیری می‌کنند.

اقراریان با تأکید بر اینکه در این دوره از مدیریت شهری قطعاً پیگیر مشکلات شهروندان در حوزه‌های مختلف خواهیم بود، تصریح کرد: این بازدیدها در این دوره از شورا ادامه خواهد داشت و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از مناطق، نواحی و محلات بازدیدهای نوبه‌ای را خواهیم داشت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط