1400/06/07-20:52

آغاز طرح واکسیناسیون کارکنان شهرداری منطقه ۴

آغاز طرح واکسیناسیون کارکنان شهرداری منطقه ۴

شهردار منطقه ۴ تهران در بازدید از روند واکسیناسیون کار کنان گفت: ارتقاء سلامت کارکنان و مراجعان شهرداری منطقه ۴ اولویت نخست در اجرای فوری و سراسری واکسیناسیون کووید۱۹ در این منطقه است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "محمد محمد دوست" با اعلام این خبر و ضمن قدردانی از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران، مرکز بهداشت جنوب تهران و شرکت شهر سالم شهرداری تهران در اجرای طرح واکسیناسیون کارکنان گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور و موج های مختلف آن، تمهیدات ویژه ای برای جلوگیری از شیوع و گسترش این ویروس در بین کارکنان و همچنین انتقال به مراجعان اندیشیده شد.

او افزود: اجرای سیستم های نوبت دهی الکترونیکی در حوزه های شلوغ با بیشترین مراجعه کننده، همانند شهرسازی و درآمد و راه اندازی میز پاسخگویی در ورودی ساختمان از جمله اقداماتی بود که از نخستین روزها در دستور کار این منطقه قرار گرفت.

شهردار منطقه ۴ ضمن قدردانی از شهروندان منطقه در مشارکت با مدیریت شهری و پیاده سازی دستورالعمل های بهداشتی افزود: به منظور ریشه کنی ویروس کرونا، طرح واکسیناسیون شهرداری منطقه ۴ از روز شنبه ۶ شهریور جاری در این منطقه کلید خورد.

محمددوست تصریح کرد: از روز گذشته تا کنون حدود ۶۰۰ نفر از کارکنان این منطقه دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند و پیش بینی می شود تا روز دوشنبه ۸ شهریور واکسیناسیون کارکنان به پایان برسد.

او خاطر نشان کرد: واکسیناسیون خانواده کارکنان شهرداری منطقه ۴ نیز در مرحله بعد در دستور کار قرار دارد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط