1400/06/08-13:35

بهسازی و ایمن سازی حدود ۶۰۰۰ متر از پیاده روهای شمال شرق تهران

بهسازی و ایمن سازی حدود ۶۰۰۰ متر از پیاده روهای شمال شرق تهران

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۴ تهران از اجرای طرح بهسازی و ایمن سازی پیاده روها خبر داد و گفت: در سالجاری حدود ۶۰۰۰ متر از پیاده روهای منطقه ۴ برای تردد ایمن عابران و افراد کم توان بهسازی شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ تهران "مهدی پورشاسب" با بیان این خبر افزود: به منظور تردد ایمن و کم خطر شهروندان به ویژه سالمندان و افراد کم توان و زیبایی سیمای شهری، بهسازی پیاده روها و ایجاد مسیرهای مناسب برای عابران و دوچرخه سواران در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: در این طرح پیاده روهای بزرگراه شهید سلیمانی به طول حدود ١٢٠٠متر، خیابان های نظامی حدود ۴۰۰ متر، خواجه عبدالله از شهيد عراقی تا شريعتی به طول تقریبی ۱۴۵۰ متر و خيابان وارباز در محله شمیران نو به طول حدود ١٣٠٠ متر به پایان رسیده است.

پورشاسب افزود: مرمت و پیاده روسازی شریان های اساسی منطقه از قبیل خیابان های جشنواره به طول حدودی ۶۵۰ متر، خيابان فرجام حدود ٧٠٠ متر و خيابان محمودی حدود ۴۰۰ متر در حال اجراست.

معاون شهردار منطقه ۴ با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این معابر گفت: رفع مشکل تردد و عدم پیوستگی مسیر دوچرخه، همسطح کردن، برطرف نمودن فرورفتگی و برآمدگی مسیردوچرخه، مرمت نوار نابینایان در طول مسیر، اجرای مسیر بساوایی در پیاده رو، مناسب سازی رمپ جهت افراد کم توان و... در این معابر از مهمترین اقدامات صورت گرفته به شمار می رود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط