1400/11/23-16:23
همزمان با افتتاح پروژه های شهرداری تهران انجام شد؛

افتتاح ۵ پروژه شاخص ورزشی و فرهنگی در منطقه ۱۵

افتتاح ۵ پروژه شاخص ورزشی و فرهنگی در منطقه ۱۵

۵ پروژه شاخص فرهنگی و ورزشی منطقه ۱۵ همزمان با دهه مبارک فجر به صورت ویدئوکنفرانس توسط شهردار تهران افتتاح شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سید مهدی صباغ شهردار منطقه در آیین بهره برداری از پروژه های منطقه ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و اعیاد ماه رجب گفت: امروز با تلاش شبانه روزی همکارانم در حوزه های فنی عمرانی، فرهنگی اجتماعی، خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک، مالی اقتصاد شهری و برنامه ریزی همزمان با ایام دهه فجر افتخار بهره برداری از ۲۲ پروژه شهری را با حضور معاون مالی و اقتصاد شهری و رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران را داریم.

او به پروژه های افتتاح شده این منطقه اشاره کرد و گفت: به تفکیک ۳ پروژه فرهنگی اجتماعی فاخر، ۴ پروژه فنی عمرانی، ۶ پروژه حمل و نقل و ترافیک و ۹ پروژه خدمات شهری به مبارکی ایام پیش رو به دست خانواده معظم شهدا افتتاح شد.

صباغ به پروژه های شاخصی این منطقه اشاره کرد و افزود: مجموعه ورزشی مظاهری در محله کم برخوردار شوش و مظاهری برای بهره مندی جوانان با مساحت هزار و ۷۰۰ مترمربع دارای ۴ سالن توپی، رزمی، بدنسازی و آمادگی جسمانی به دست پدر و مادر شهید ابوفاضلی افتتاح شد.

شهردار منطقه اضافه کرد: مجموعه سرای محله کیانشهر شمالی به مساحت هزار و ۷۵۰ مترمربع در ۴ طبقه، زمین چمن مصنوعی محله مسعودیه به مساحت ۶ هزار مترمربع، تامین زیرساختهای مجموعه تفرجگاهی مسگرآباد با وسعت ۱۸ هکتار و احداث مسیر دوچرخه سواری کیانشهر و هاشم آباد به طول ۳ کیلومتر نیز امروز آماده بهره برداری شهروندان عزیز است.

او افزود: امیدواریم سایر پروژه های نیمه کاره را به پایان برسانیم و سال آینده با حمایت های شهردار محترم تهران و اعضای شورای شهر شاهد ساماندهی ورودی جنوبشرقی تهران از بزرگراه امام رضا(ع) و توسعه تفرجگاه مسگرآباد باشیم.

این گزارش حاکی است؛ در ادامه دکتر زاکانی شهردار محترم تهران ضمن تبریک ایام دهه فجر و ماه مبارک رجب از تلاش مجموعه مدیریت شهرداری قدردانی کرد و با نام مبارک امام جواد(ع) دستور افتتاح پروژه های باب الرضا(ع) تهران را با حضور مادر شهید اسماعیلی و پدر شهید پاشاپور را صادر کرد.

این گزارش می افزاید؛ آیین بهره برداری از پروژه های شاخص منطقه ۱۵ با حضور فلاح معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران، آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران، سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران، محمدی شهردار منطقه ۲۲، دکتر بسطامی رییس دانشکده فنی ولیعصر(عج)، شهردار و مدیران شهری منطقه ۱۵، خانواده های معظم شهیدان پاشاپور و اسماعیلی، معتمدین محل و اعضای شورایاری برگزار شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط