1400/11/26-13:55

شهرداری و شورا در بودجه‌بندی به زبان مشترک رسیدند

شهرداری و شورا در بودجه‌بندی به زبان مشترک رسیدند

رییس کمیته گردشگری شورای شهر تهران با پرداختن به ابعاد مختلف بودجه ۱۴۰۱ شهرداری گفت: به عقیده من شهردار تهران توانسته روی موضوع بودجه مسلط شود و معاونان او نیز سعی کرده بودند تا با فضای مدیریت شهری منطبق شوند.

به گزارش شهردارآنلاین؛ سیداحمدعلوی در گفت‌وگو با شهر با اشاره به جلسه امروز شورای شهر برای تصویب بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تهران که حدود ۱۲ساعت به طول انجامید، گفت: علت طولانی شدن زمان بررسی این بود که تک تک اعضا روی مسائل مدیریت شهری مسلط هستند و در تمام تبصره ها نظر کارشناسی داشتند.

وی ادامه داد: جلسه امروز نتیجه کار کارشناسی بود که در طول یک ماه گذشته روی پیشنهادات شهرداری انجام شد. البته وجود برخی اشکالات به علت اینکه تیم مدیریت شهری فعلی اولین بودجه شهری خود را می بندد، طبیعی بود.

علوی با اشاره به تلاش شورا و شهرداری برای رسیدن به زبان مشترک در بودجه ریزی گفت: به علت اینکه این زبان مشترک هنوز شکل نگرفته بود، دو طرف وقت بیشتری را برای یکدیگر گذاشتند تا در بودجه و برنامه ها به زبان مشترک برسند.

رییس کمیته گردشگری شورای شهر تهران وجود اعضای کارشناس و مسلط بر مدیریت شهری را از امتیازهای شورای ششم خواند و افزود: این برای شورای ششم یک حسن محسوب می شود که تمام بحث های اعضای آن در جلسه تصویب بودجه تخصصی بود.

علوی با اظهار امیدواری نسبت به بودجه ۱۴۰۱ تهران گفت: به عقیده من شهردار تهران توانسته روی موضوع بودجه مسلط شود و معاونان او نیز سعی کرده بودند تا با فضای مدیریت شهری منطبق شوند.

وی وجود برخی اختلاف نظرها میان شهرداری و شورا را در تصویب اولین بودجه تیم مدیریت شهری جدید طبیعی خواند و تاکید کرد: همان طور که گفتم اختلاف نظر بخاطر فقدان زبان مشترک بود و در مقابل در بسیاری موارد نیز نظرات به یکدیگر نزدیک بود.

عضو کمیسیون اجتماعی شورای شهر تهران یادآور شد: بودجه خوبی برای پایتخت بسته شده و از حالا باید شهرداری دنبال تحقق و هزینه کرد و شورا نیز به دنبال نظارت برای اجرای دقیق بودجه باشد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط