1400/11/27-11:55
با حضور معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران؛

جلسه راهبری پروژه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ برگزار شد

جلسه راهبری پروژه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ برگزار شد

در پی بازدید اخیر معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از روند اجرایی پروژه عظیم احداث بزرگراه شهید بروجردی در منطقه ۱۸، اولین جلسه راهبری این پروژه با حضور همه مراجع ذی ربط برگزار گردید.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، پس از بازدید معاون فنی و عمران و معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران از روند اجرایی پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی مقرر شد جلسات منظمی برای راهبری و پایش روند اجرایی و در جهت تسریع امور با حضور مراجع ذی صلاح در منطقه، شهرداری تهران و پیمانکاران برگزار گردد. در همین راستا در روز یکشنبه مورخ ۲۴ بهمن ماه سال جاری اولین جلسه راهبری با حضور عباس شعبانی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، یعقوب هوشیار شهردار منطقه ۱۸ و جمعی از معاونان و مدیران معاونت فنی و عمران و نیز مدیران منطقه ۱۸ و پیمانکاران و نمایندگان شرکتهای آب و فاضلاب، برق و گاز تشکیل و موضوعات مرتبط با پروژه بحث و بررسی کارشناسی شد.

عباس شعبانی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: با برقراری جلسات راهبری قرار است تا موضوعاتی در خصوص پروژه های منطقه ۱۸ از جمله پروژه بزرگ احداث بزرگراه شهید بروجردی به صورت جدی بررسی شود و به طور کلی بناست با تدوین برنامه زمانبندی توسط معاونت عمرانی، کلیه پروژه ها در زمان مشخص شده، به بهره برداری برسد.

یعقوب هوشیار شهردار منطقه ۱۸ در این جلسه اعلام کرد: شهرداری منطقه ۱۸ با تمام توان و قدرت پای کار است تا هرچه سریعتر پروژه های منطقه بخصوص پروژه ۷۶متری شهید بروجردی را به اتمام برسد.

وی با بیان اینکه بزرگراه ۷۶متری شهید بروجردی دارای چند ملک معارض بوده است، گفت: بحمدالله توانستیم توافقاتی در جهت رفع معارضین داشته باشیم و نباید فرصت‌ها را از دست بدهیم و امیدوارم در سریع‌ترین زمان ممکن در جهت تسهیل تردد و دسترسی جنوب غرب به شمال پایتخت برای شهروندان، شاهد بهره‌برداری از پروژه باشیم.

در ادامه این جلسه شهردار منطقه ۱۸ همچنین درباره اهمیت پروژه گره گشایی از چهارراه قهوه خانه گفت: این چهارراه یکی از تقاطع های پرتردد منطقه است، وجود گلزار شهدای یافت آباد در بلوار ابراهیم آباد از یک سو و وجود درمانگاه خیریه استقرار سازمان اوقاف و امور خیریه جنوب غرب تهران، دادسرای شهید مطهری، اداره آب، برق و دیگر سازمانها و بوستان قائم در بلوار معلم از سوی دیگر باعث افزایش بار ترافیکی تقاطع بلوار معلم و بلوار الغدیر (چهارراه قهوه خانه ) شده است.

در چنین شرایطی ایجاد تقاطع غیر همسطح (زیرگذر) در این تقاطع می تواند جریان ترافیک را در دو جهت روان کند و گره ترافیکی را بگشاید.

گفتنی است با توجه به درخواست اعلام برنامه زمان بندی از سوی همه مراجع ذی ربط در احداث پروژه شهید بروجردی بناشد جلسه دیگری در آینده نزدیک جهت بررسی جداول زمانی و موضوعات پیرامون تشگیل کردد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط