1400/11/27-13:30
با حضور شهردار منطقه ۲۲ صورت گرفت؛

افتتاح ساختمان خیریه حضرت ام البنین(ع)

افتتاح ساختمان خیریه حضرت ام البنین(ع)

هم زمان با ولادت با سعادت امیر المومنین(ع) و روز پدر خیریه حضرت ام البنین(ع) در شهرک شهید باقری با حضور شهردار منطقه ۲۲ مورد افتتاح قرار گرفت.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحید رضا محمدی شهردار منطقه، ضمن عرض تبریک به مناسبت ولادت باسعادت امام علی(ع) و روز پدر اظهار داشت: حسب دستور دکتر زاکانی شهردار ولایتمدار تهران مدیریت شهری در حوزه های اجتماعی نیز باید ورود پیدا کند تا آسیب های اجتماعی کاهش پیدا کند، به همین منظور شهرداری منطقه ۲۲ نیز اقدامات گوناگونی را در زمینه مسائل اجتماعی در این مدت کوتاه به اجرا در آورده است.

وی افزود: شهرداری منطقه ۲۲ در جهت مشارکت و حمایت از این امر خداپسندانه و در چارچوب دستورالعمل های وظایف مدیریت شهری، آماده ارائه همکاری با مجموعه های مردمی را در جهت کاهش آسیب های اجتماعی دارد.

محمدی ادامه داد: خوشحال هستیم در این روز مبارک مجموعه خیریه مردمی حضرت ام البنین(ع) را در غرب ترین محله شهر تهران مورد افتتاح قرار دهیم تا فعالیت های مردمی این مجموعه نه تنها در منطقه بلکه در سراسر کشور افزوده شود تا گره از مشکلات هموطنان مان را به دست یکدیگر باز کنیم.

شایان ذکر است، موسسه خیریه حضرت ام البنین(ع) از سال ۱۳۹۲ در شهرک شهید باقری فعالیت خود را به شکل محلی آغاز کرده است و فعالیت های گوناگونی در زمینه تامین هزینه تحصیل دانش آموزان کم برخوردار، تهیه جهیزیه، هزینه درمان افراد نیازمند و... دارد، همچنین این موسسه گروه جهادی دایر کرده است، که دست اندرکاران این مجموعه در نظر دارند فعالیت خود را در سطح منطقه ۲۲ و کشوری توسعه دهد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط