1400/11/28-12:38
با هدف بهبود کیفیت زندگی شهروندان انجام شد؛

آزادسازی معابر منطقه ۱۵ با ساماندهی حصارهای کارگاهی

آزادسازی معابر منطقه ۱۵ با ساماندهی حصارهای کارگاهی

شهردار منطقه ۱۵ از آزادسازی معابر منطقه با ساماندهی حصارهای کارگاهی یک هزار و ۱۲۳ ملک دارای پروانه ساخت و ساز در حال اجرا در سطح نواحی هفتگانه با اجرای طرح نگهداشت شهر خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سید مهدی صباغ با اعلام این خبر گفت: درحال حاضر یکهزار و ۱۲۳ پروژه تخریب و نوسازی املاک در سطح نواحی هفتگانه در حال اجراست که با اولویت اجرای طرح نگهداشت شهر در منطقه و به منظور تحقق حقوق شهروندی، بهبود کیفیت زندگی و افزایش رضایت شهروندی؛ حصارهای کارگاهی در محل اجرای پروژه ها مورد بازدید و مواردی که دارای مشکل بود، رفع نقص و ساماندهی شد.

او در ادامه افزود: در راستای اجرای طرح نگهداشت شهر؛ ۱۲۷ حصارگارگاهی اصلاح جایگیری و یا جمع آوری و معبر در اختیار شهروندان قرار گرفت. همچنین نسبت به نصب ۳۴ مورد تابلو مشخصات، ۱۱۹ مورد لفاف کارگاهی و ۹۳ مورد حفاظ کارگاهی املاک در حال ساخت و ساز در محورهای اصلی نواحی هفتگانه با تلاش همکاران اقدام شد.

به گفته او؛ آزادسازی معابر اصلی از مصالح ساختمانی و جمع آوری حصار کارگاهی بعد از اتمام عملیات ساختمانی، کنترل و بهبود نظارت بر املاک در حال ساخت از طریق نواحی، ایمن سازی املاک در حال ساخت و رفع خطر از معابر به منظور سهولت تردد شهروندان، ساماندهی حصار کارگاهی و رنگ آمیزی یکپارچه در جهت بهبود سیما، منظر شهری و الزام نصب لفاف کارگاهی و حفاظ جان پناه جهت جلوگیری از پرتاب مصالح ساختمانی انجام می شود.

شهردار منطقه با بیان اینکه حصارهای کارگاهی به عنوان یکی از المان های شهر هستند که منظر و نماهای شهری را تحت الشعاع قرار داده اند، گفت: شهرداران نواحی و روسای ادارات شهرسازی منطقه موظفند روزانه از محله‌ها بازدید و وضعیت کارگاه‌ها و نگهداشت شهر را کوچه به کوچه بررسی و مشکلات احتمالی را رفع کنند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط