1400/11/29-19:41
در نشست شهردار منطقه با مدیر شهر آفتاب مطرح شد؛

ایجاد تحولی نوین در منطقه ۱۹ با اجرای طرح جامع شهر آفتاب

ایجاد تحولی نوین در منطقه ۱۹ با اجرای طرح جامع شهر آفتاب

نشست شهردار و مدیران شهرداری منطقه ۱۹ با مدیر شهر آفتاب با محوریت بررسی طرح جامع شهر آفتاب و چشم انداز این طرح در منطقه برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، در این نشست که معاونین حوزه های شهرسازی و معماری و فنی و عمرانی، شهرداران نواحی ۴ و ۵ منطقه، مشاوران طرح و رئیس اداره املاک و حقوقی نیز حضور داشتند، محمدحسین مددی سرپرست معاونت املاک و مستغلات آستان حضرت امام (ره) به ارائه توضیحاتی درخصوص طرح جامع شهر آفتاب و کاربری های آن پرداخت.

این طرح به عنوان یک طرحی فراملی و کلان با کاربری های مختلف فرهنگی، مذهبی، ورزشی و نمایشگاهی در فضایی به مساحت ۳۲ هزار هکتار (محدوده اصلی ۱۰ هزار هکتار) تعریف شده و با توجه به موقعیت جغرافیایی و قرارداشتن آن در محدوده حریم منطقه ۱۹ می تواند تأثیرات چشمگیری در ایجاد تحول و توسعه پایدار در این منطقه و شهر تهران داشته باشد.

براساس این گزارش شهر آفتاب از بزرگراه آزادگان آغاز می شود و تا فرودگاه امام خمینی(ره) ادامه دارد و قرار است علاوه بر اینکه مجرای تنفسی برای شهر تهران ایجاد کند مجموعه ای از خدمات متنوع را به مسافران ورودی شهر تهران و شهروندان پایتخت ارائه دهد.

این گزارش می افزاید: نمایشگاه شهر آفتاب یکی از خدمات ایجاد شده در این مجموعه است که شهرداری منطقه ۱۹ تاکنون اقدامات عمرانی و ترافیکی مختلفی در احداث دسترسی ها به آن انجام داده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط