1400/11/30-17:25

اصلاح الگوی مصرف و هدر رفتن آب در فضای سبز معابر منطقه ۱۵

اصلاح الگوی مصرف و هدر رفتن آب در فضای سبز معابر منطقه ۱۵

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۵ از اجرای عملیات لوله گذاری و اصلاح شبکه آبرسانی درحاشه معابر محله خاورشهر و والفجر خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط  عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی استرابی بر اهمیت موضوع کمبود آب در کشور و لزوم توجه به نحوه ی آبرسانی و آبیاری و استفاده از سیستمهای نوین آبیاری تاکید کرد و گفت: یکی از ملزومات استفاده مطلوب ایجاد شبکه آبرسانی جهت امور فضای سبز شهری است.

به گفته او؛ باتوجه به اهمیت توسعه و نگهداری فضای سبز شهری، اداره فضای سبز منطقه به منظور تسهیل در آبیاری با آب خام نسبت به عملیات لوله گذاری هزار و ۷۰۰ مترطول در دو محله خاور شهر و والفجر اقدام کرد.

استرابی به عملیات اجرایی شبکه آبرسانی در محله خاورشهر در ناحیه ۸ اشاره کرد و گفت:  در این پروژه های ۱۳۰۰ مترطول اجرای عملیات آبرسانی بمنظورآبیاری بهینه فضای سبز انتهای خیابان سیزدهم به طرف میدان لاله ها و سرای محله (بوستان چنار) تا تصفیه خانه انجام و در فاز دوم نیز ایجاد شبکه آبرسانی در فضای سبز ابتدای خیابان جورابراهیمیان تا خیابان چهاردهم نیز به اجرا درخواهد آمد.

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه در ادامه گفت: عملیات اجرایی شبکه آبرسانی فضای سبز خیابان ابومسلم محله والفجر در ناحیه ۶ به طول ۴۰۰ متر نیز انجام شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط