1400/11/30-17:38
در منطقه ۴ تهران صورت گرفت:

ساماندهی واحدهای غیر مجاز خرید و فروش پسماند و ضایعات

ساماندهی واحدهای غیر مجاز خرید و فروش پسماند و ضایعات

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ گفت: در طرحی فوریتی واحدهای خرید و فروش غیرقانونی ضایعات و پسماندها در سطح منطقه جمع آوری می شوند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "رضا معلم" در این باره گفت: در پی اعتراضات شهروندان، و کسبه در خصوص آلودگی ناشی از فعالیت مراکز خرید و فروش غیر مجاز پسماند و آسیب‌ها و معضلات متعدد این نوع فعالیت در سطح محدوده؛ اقدامات، برنامه ریزی لازم و مکاتبات با مراجع قضایی و نیروی انتظامی به منظور پلمپ این واحدها انجام گرفت.

او در ادامه گفت: در این راستا پس از هماهنگی با دادستان دادسرای ناحیه ۴ و کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس و اداره اجراییات و مدیریت پسماند شهرداری منطقه ۴ تا به امروز حدود ۴۲ محل خرید فروش غیرمجاز پسماند و ضایعات پلمپ و جمع آوری شد.

معلم خاطرنشان کرد: این مراکز محل خرید فروش اجناس سرقتی و پسماندهای خانگی است که به طور غیرقانونی ملعبه دست کاسبان غیرمجاز شده است.

معاون شهردار منطقه ۴ در پایان اظهار امیدواری کرد و گفت: اجرای این طرح با استقبال خوب شهروندان و پیام های تشکر ایشان همراه بوده است. لذا همشهریان می توانند با مشاهده چنین مواردی با سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ تماس گرفته و خواسته خود را اعلام نمایند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط