1400/12/01-14:47

کاشت ۱۲۰۰ اصله نهال در حاشیه بزرگراه شهید دوران

کاشت ۱۲۰۰ اصله نهال در حاشیه بزرگراه شهید دوران

شهردارمنطقه ۱۳ از احداث باغچه و کاشت ۱۲۰۰ اصله نهال در حاشیه مسیر دوچرخه بزرگراه شهید دوران خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه، احداث فضای سبز را تنفس گاه هر شهر دانست و افزود: همزمان با اجرای عملیات عمرانی مسیر دوچرخه در بزرگراه شهید دوران، توسعه فضای سبز حاشیه این بزرگراه به طول دو هزار متر در قالب بهسازی محور منتهی به قطب گردشگری شرق تهران و زیباسازی نمای بصری حاشیه مسیر دوچرخه بزرگراه شهید دوران با هدف بهبود اثرات محیط زیستی و افزایش سرانه فضای سبز از سوی اداره فضای سبز معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه انجام شده است.

او یا بیان اینکه توسعه فضای سبز اثرات مطلوبی در محیط زیست و بهبود سیمای بصری حاشیه بزرگراه دارد افزود: در این راستا حدود ۱۲۰۰ اصله نهال کاج و سرو در حاشیه بزرگراه شهید دوران کاشته شد.

شهردارمنطقه ۱۳ همچنین به بازپیرایی فضای سبز و باغچه های خیابان پیروزی اشاره کرد و اظهارداشت: این طرح با کاشت نهال های برگ بو، ارغوان، زرشک، پیراکانتا در ضلع شمال و جنوب و تندراه و کندراه خیابان پیروزی به اجرا درآمد.

شایان ذکر است مسیر دوچرخه بزرگراه شهید دوران حدفاصل میدان شهید مهتدی تا درب اول بوستان جنگلی سرخه حصار با پیشرفت ۹۰درصدی  در حال اجراست و به زودی به بهره برداری می رسد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط