1400/12/02-15:15
سالاری پور تاکید کرد:

تقویت ظرفیتهای مدیریت بحران منطقه ۱۴ در ایام پایانی سال

تقویت ظرفیتهای مدیریت بحران منطقه ۱۴ در ایام پایانی سال

جلسه شورای معاونین و مدیران شهرداری منطقه ۱۴ با هدف بررسی عملکرد حوزه ها و عوامل موثر در امر ارتقای مدیریت شهری همچنین خدمت رسانی بهتر به شهروندان برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴؛ در این جلسه که با حضور محمد امین سالاری پور شهردار منطقه برگزار شد، ضمن بررسی مصوبات جلسه پیشین، مدیران شهری hse، ستاد بحران و حوزه اجتماعی و فرهنگی و برنامه ریزی گزارشات عملکردی سال ۱۴۰۰ را ارائه کردند.

شناسایی نقاط ایمن، تخلیه امن اضطراری، تجهیز پایگاه ها و سوله های بحران و رفع مشکلات ساختمان های اداری در نواحی ششگانه همچنین آموزش به کارکنان برای استفاده از تجهیزات بحران در مواقع اضطراری از موارد مورد تاکید شهردار منطقه بود.

سالاری پور با اشاره به اولویت تقویت ظرفیتهای مدیریت بحران منطقه ۱۴ در ایام پایانی سال، بر اهمیت استفاده از ظرفیت های بحران، اجتماعی، فرهنگی منطقه همچنین نگهداشت سوله ها و فضاهای ورزشی در تعامل با سازمان های متولی تاکید کرد.

ارتقای عملکرد دیگر حوزه های مختلف شهرداری منطقه همچنین پیگیری و تسریع در روند اجرای پروژه ها و فعالیت های عمرانی، ترافیکی، اجتماعی، خدماتی و شهری از دیگر موارد مهمی بود که در این جلسه مطرح شد.

سالاری پور در پایان با بیان اینکه در شهرداری به عنوان یک نهاد خدماتی موظف به ارائه خدمات کیفی و برطرف کردن نیازهای شهروندان هستیم، از تعدادی همکار خدوم با عملکرد بهتر با توجه به تلاش و جدیت در کار و رسیدگی به مطالبات شهروندان در حوزه های مرتبط با شهرداری، قدردانی کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط