1400/12/07-12:20
سرپرست سازمان مهندسی و عمران خبر داد:

گشایش ترافیکی در تقاطع فرحزادی- هاشمی، بزودی

گشایش ترافیکی در تقاطع فرحزادی- هاشمی، بزودی

عملیات زیرسازی مسیر شمال به شرق تقاطع غیرهمسطح بلوار فرحزادی با بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی به اتمام رسید.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مسعود حق لطفی سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: مراحل مختلف عملیات عمرانی شامل لایه ریزی، تثبیت بستر، احداث دیوار میانی، جدولکاری و اجرای بتن غلتکی(RCC) در مسیر شمال به شرق تقاطع غیرهمسطح بلوار فرحزادی با بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی به اتمام رسیده و اجرای عملیات پیاده روسازی طبق برنامه در این مسیر دسترسی ادامه دارد.

وی در تشریح سایر اقدامات اجرایی به منظور تکمیل گردش های ترافیکی تقاطع فرحزادی- هاشمی، از پیشرفت عملیات عمرانی در مسیر دسترسی غرب به جنوب تقاطع خبر داد و گفت: مقطع انتهایی این مسیر راستگرد مراحل خاکبرداری و تثبیت بستر را پشت سر گذاشته و در حال جدولکاری است.

سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، پیشرفت اقدامات اجرایی به منظور تکمیل گردش های ترافیکی تقاطع فرحزادی- هاشمی را ۶۰ درصد ذکر و ابراز امیدواری کرد مسیرهای دسترسی غرب به جنوب و شمال به شرق تقاطع بزودی گشایش یابد.

گفتنی است با تکمیل گردش های ترافیکی تقاطع فرحزادی- هاشمی، ضمن کاهش گردش های اضافی در شمال بلوار فرحزادی، بار ترافیک در میدان کتاب نیز کاهش خواهد یافت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط