1400/12/07-12:36

مراسم تکریم و معارفه معاون خدمات شهری منطقه ۲۱

مراسم تکریم و معارفه معاون خدمات شهری منطقه ۲۱

️با حضور شهردار منطقه۲۱، معاونین، مدیران ارشد و شهرداران نواحی سه گانه؛ مراسم تکریم و معارفه معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، حسین کاشانی پور شهردار منطقه در ابتدای این جلسه ضمن تبریک فرارسیدن زادروز خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس گفت: گاهی وجود مردان اندیشمند و بزرگی مانند خواجه نصیر در تمدن ایران، زمینه ساز ایجاد تحولاتی بزرگ و رقم خوردن مبانی اصیل به منظور رشد فکری و پرورش استعدادها می شود.

وی افزود: در انجام تمامی امور می‌بایست به خداوند بزرگ توکل کرد و از درگاهش مسئلت جست تا اگر خیر دنیا و آخرت ما در انجام و رقم خوردن آن کار است، برایمان محقق گردد.

کاشانی پور تاکید کرد: هنگامی که مهندسین در میز خدمت مجموعه شهرداری حاضر هستند، می‌بایست این علم و هنر آنان در مسیر خدمت به مردم باشد و اقداماتی بزرگ و ماندگار رقم بخورد.

شهردار منطقه۲۱ بیان کرد: تحولات در مجموعه مدیریت شهری این منطقه تا جایی ادامه خواهد یافت که روند خدمت رسانی شاهد تحولی عظیم شود و تغییرات مدیریتی با این هدف صورت می پذیرد.

وی ادامه داد: حوزه خدمات شهری به عنوان یکی از مهم‌ترین ارکان خدمت رسانی برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید با اقداماتی نوین و راهکارهایی سازنده جهت هرچه بهتر اداره شدن شهر و رونق شهری اقدام کرد که برای تحقق این مهم، وجود مدیرانی با انگیزه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

کاشانی پور اظهار داشت: ایجاد ذهنیت مثبت و علاقه شهروندان نسبت به مجموعه شهرداری منطقه می‌بایست با کار جهادی و عمل به وظایف محوله همراه باشد. همکاران من باید شهروندان را به مدیریت شهری امیدوار کنند تا با فایده رسانی و حل سریع مشکلات شهرداری دوستدار مردم محقق شود.

لازم به ذکر است؛ طی این مراسم از زحمات مهدی صباغ زاده معاون پیشین خدمات شهری طی دوران مسئولیتش تجلیل و سید مهدی صالح زاده به عنوان معاون جدید این حوزه معرفی شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط