1400/06/11-14:35

دیدار شهردار منطقه ۱۶ با قهرمان کاراته و کیک‌بوکسینگ جهان

دیدار شهردار منطقه ۱۶ با قهرمان کاراته و کیک‌بوکسینگ جهان

پیمان پورنصر شهردار منطقه ۱۶ به همراه جمعی از مدیران منطقه با مجید اکبرزاده قهرمان ورزشی و مدال آور رشته کاراته در مسابقات جهانی اسپانیا و رشته کیک‌بوکسینگ در کشور ترکمنستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش شهردارآنلاین؛ شهردار منطقه ۱۶ در این ديدار گفت: ورزشکاران مشقت زیادی متحمل می شوند تا با کسب مدال قهرمانی نام ایران عزیز را در جهان طنین انداز کنند و سفیران خوبی هستند که می توانند پرچم کشور عزیزمان را در دنیا به اهتزاز در بیاورند و این عمل را باید ارج نهاد.

 وی افزود: شما را مفاخر ورزش ایران و منطقه ۱۶ می‌دانیم و معتقدیم علاوه بر خدماتی که می بایست به این عزیزان ارائه کرد، باید از تجربیات آنها در جهت پیشبرد اهداف ورزش بهره برد و نسل جدید ورزشی را بوجود آورد.

پورنصر در ادامه ضمن تبریک مجدد قهرمانی و افتخارآفرینی ایشان، تاکید کرد ظرفیت و سالن‌های ورزشی شهرداری آماده بهره‌مندی از تجربیات مدال‌آوران و افتخارآفرینان است زیرا که شما به عنوان یکی از الگوهای فرهنگی و اجتماعی در جامعه اشاره نمود.

مجید اکبرزاده قهرمان ورزشی نیز گفت: ما ورزشکاران نیازمند حمایتهای جدی مسئولان هستیم که این امر در دادن روحیه و انگیزه به جامعه ورزشکار و ورزش دوست موثر است.

وی گفت: امید است که نگاه مسئولان و رسانه ها به ورزش کاراته و کیک‌بوکسینگ و سایر ورزش‌های رزمی، نگاهی متوازن و به دور از تبعیض باشد، تا با شناخت و حمایت از این رشته‌ها بتوانیم استعدادهای جوانان را شناسایی و آن را به عرصه ظهور برسانیم تا با کسب مدال در رشته‌های مختلف ورزشی بتوانند برای کشور افتخارآفرینی کنند.

اکبرزاده در پایان از حمایت‌ها و توجهات مسئولان شهرداری به ورزش وقهرمانان ورزشی قدردانی کرد و افزود: امیدوارم با این حمایت ها بتوانم موجبات افتخارآفرینی‌های بیشتری برای هم میهنان به خصوص هم محله ای های خود شوم و با تعلیم نوجوان‌ها وجوان‌های با استعداد خدمت‌گزاری کنم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط