1400/12/08-15:19

زنده گیری سگ های بلاصاحب در محدوده منطقه۱۳

زنده گیری سگ های بلاصاحب در محدوده منطقه۱۳

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۳ از جمع آوری سگ های بلاصاحب در محدوده به شیوه زنده گیری با توجه به درخواست های شهروندان و احقاق حقوق حیوانات خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، احسان صفائی، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه۱۳ با اشاره به درخواست های شهروندان در سامانه ۱۳۷ و مراجعات حضوری در زمینه جمع آوری سگ های بلاصاحب گفت: این طرح با اعزام اکیپ های زنده گیری سگهای بلاصاحب سطح منطقه به بیمارستان لواسانی، محدوده موتوری سنگین و بوستان جنگلی سرخه حصار در حال اجراست.

او با اشاره به تلاش های انجام شده در راستای جمع‌آوری این حیوانات از محیط زیست و سطح منطقه افزود: این حیوانات به محل‌های مخصوص منتقل می‌شوند تا در آنجا توسط پزشکان پالایش واکسینه شد و پلاک‌گذاری شوند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه۱۳ ادامه داد: شهروندان منطقه در صورت مشاهده سگ‌های بدون صاحب با سامانه فوریت‌های شهری ۱۳۷ تماس بگیرند، البته گشت‌های ویژه‌ای از سوی اداره ساماندهی شهرداری منطقه ۱۳ برای شناسایی و جمع آوری فعالیت دارد.

صفائی یادآور شد: از جمله مهم ترین اقداماتی که برای ساماندهی سگ های بدون صاحب صورت گرفته، راه اندازی مرکز پردیس مهر با ظرفیت نگهداری ۵۰۰ سگ احداث و تا پایان سال از آن بهره برداری می شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط