1400/12/09-13:53
در منطقه ۱۴ شهر تهران انجام شد:

رفع خطر نقطه حادثه خیز در بزرگراه شهید محلاتی

رفع خطر نقطه حادثه خیز در بزرگراه شهید محلاتی

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۴ از ایمن سازی ضلع جنوب بزرگراه شهید محلاتی با اجرای عملیات اصلاح هندسی خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، محمد عندلیب با بیان این خبر گفت: به منظور رفع خطر و ایمن سازی مسیر ترددی ضلع جنوب بزرگراه شهید محلاتی؛ اجرای عملیات اصلاح هندسی شامل احداث پهلوگاه اتوبوس با مساحت ۲۵۰ مترمربع و احداث ۴۵۰ مترطول جدول در حاشیه این بزرگراه در مراحل نهایی است. 

عندلیب با اشاره به وجود نهر در حاشیه این بزرگراه و گزارش های حوادثی همچون سقوط خودرو افزود: احداث پهلوگاه اتوبوس در رفع ترافیک این مسیر و احداث جدول نیز بر ایمن سازی حاشیه بزرگراهی موثر بوده و این محل به عنوان یکی از نقاط حادثه خیز منطقه رفع خطر شده است.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۴ رفع گره های ترافیکی، ارتقاء ضریب ایمنی بزرگراهی، کاهش و روان سازی بار ترافیکی در معابر شهری، افزایش ظرفیت شبکه ارتباطی و کاهش زمان تاخیر سفرهای درون شهری را از مهمترین اهداف طراحی و اجرای اصلاح هندسی تقاطع ها برشمرد که با تعامل، همفکری و کسب مجوزهای لازم از سوی پلیس راهور انجام می شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط